Uskotko ennustuksiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Johanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Johanna

Vieras
Uskotko ennustuksiin ja onko sinulla nämä pitäneet paikkansa? Vaikuttaako ennustukset ihmisen käyttäytymiseen kyseisten asioiden suhteen? Jos toivoo jotain oikein kovasti, niin löytääkö kysyjä ennustajan vastauksesta sen mitä toivoo? Saako ennustaja kertoa ikäviä uutisia ja miten on vastuun kanssa jos kyseessä onkin kovin herkkä persoona joka ahdistuu kovasti vastauksesta? Näitä vain pohdiskelin aikani kuluksi:)

En usko, eikä mun kohdalla ole koskaan pitänyt paikkansa. Mä uskon, että ennustajat on hyviä lukemaan ihmisiä ja taitavia kielenkäyttäjiä. Mä olen joskus käynyt, huvin vuoksi kokeilemassa, ja ennustus on ollut aina ihan erilainen riippuen siitä miten mä olen muotoillut kysymykset, vastannut kysymyksiin tai kertonut elämästäni. Kerran kieltäydyin vastaamasta kysymyksiin mitään muuta kun "mahdollisesti" :D Ja kysymykseni oli "Mitä näet minun tulevaisuudessani?" :D Eipä ennustaja osannut mitään sanoa, ympäripyöreitä puhui.

Kerran nuorena yks ennusti mulle kädestä ja hitsi soikoon kun ne asiat on nyt pitänyt paikkaansa. Silloin olin lapseton ja se ennusti mulle kolme lasta. No, kolmen pojan äiti olen. Ja tää on vain yksi esimerkki.

Mutta nyt kun olen hieman vanhempi niin en hyväksy ennustamista. Uskonto kieltää ja jos joku tarjoais mulle nyt ennustusta niin kieltäytyisin.

No mulle taasen ennustaja ennusti yhtä lasta (niitä nyt 3) :/

Omiin ennenäkyihin kyllä uskon, koska vaikka harvakseltaan niitä saan, niin on paikkaansa pitäneet. Mutta varsinaisiin itseään mainostaviin ennustajiin en oikein usko, oman kokemuksen vuoksi.

Mun henk.koht mielipide on myös että ovat humpuukia... joskus voi vastaus osua sattumalta omaan elämäntilanteeseen sopivaksi. Mietin vain, että miten paljon jotkut liiotteluun taipuvat ja herkästi ylireagoivat ihmiset saatavat ahdistua ja pelästyä vastauksista joissa luvataan ikäviä asuoita heidän elämään...

Yhteistyössä