Uskotko diabetekseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Uskotko diabetekseen? Itse en, vaikka sain diagnoosin tyypin II diabeteksesta. Sain lääkityksen, mutta verensokeri palasi normaaliksi, joten ainakaan itselläni ei siis diabetesta ole. Tuskin kenelläkään muulla. Helpostihan tilanne on korjattavissa. Mikä "sairaus" tuollainen on. Diabetes on lääkemafian ja ahneiden suurvaltojen rahastuskonsepti.

On se vähän pakko uskoa kun on hoitanut diabeetikkoja. Valitettavasti on ihmisiä, jotka diagnoosin jälkeen eivät ole hoitaneet itseään vaan sairaus on sitten edetessään aiheuttanut mm raaja-amputaatioita, näkökyvyn menetystä, sydän ja munuaisvaivoja. Vakavasti otettava asia. Metabolinen oireyhtymä usein syynä.

Uskotko diabetekseen? Itse en, vaikka sain diagnoosin tyypin II diabeteksesta. Sain lääkityksen, mutta verensokeri palasi normaaliksi, joten ainakaan itselläni ei siis diabetesta ole. Tuskin kenelläkään muulla. Helpostihan tilanne on korjattavissa. Mikä "sairaus" tuollainen on. Diabetes on lääkemafian ja ahneiden suurvaltojen rahastuskonsepti.
Pakko uskoa kun omin silmin näkee. Jos on hoitokodissa, ei saa tietää milloin taas jotain nappulaa on jaettu.

Ei ne ole mitään hoitoa koskaan olleet
Ei itse kuvaus mutta se mitä kuvaus paljastaa ja siihen annettavat joko kirurgiset tai lääkehoidot ovat. Ilman kuvauksia jäisivät hoitamatta silmän rappeumasairaudet, kaihit, silmänpainetauti, silmän rakenteen sairaudet, verkkokalvon- ja sarveiskalvon irtautuminen jne. Jos näkökyky menetetään siksi ettei silmiä ole riittävän ajoissa tutkittu niin mitään ei voi tehdä.
Nämä heitot kuinka turhia on erilaiset tutkimukset ovat todella typeriä ja kertoo ihmisen ymmärtämättömyydestä.