Uskotko Anneli Auerin olevan syyllinen vai ei? Perustele!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ~~kiti~~
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

~~kiti~~

Vieras
Mie sanon että ei ole.

Tässä mun perustelut:

Anneli Auer on neljän lapsen tavallinen kotimamma. Rikosetsijät/tutkijat ovat nykypäivänä helevetinmoisia AMMATTILAISIA joista 99% rikoksista varmasti selviää heidän resursseillaan AINA. Niin miten joku Anneli, joka on tollanen perus kotimutsi, ilman mitään tietämystä kunnolla rikollisuuden tutkimisesta yms yms yms pystyis lavastamaan NIIN HYVIN jonkun murhan ettei sieltä löydy pienintäkään epäkohtaa josta se narahtais kunnolla kiinni ja se homma ois siinä... koska nämä ammattilaiset varmasti tänä päivänä resursseillaan ois löytäny sellasenkin epäkohdan tästä rikoksesta jos sellanen ois, kun onhan tätä keissiä tarkasteltu jo kohta 7 vuotta.

Sitten,

Anneli esiintyy AINA oikeudessa rauhallisesti ja on mahdollisimman mukava/mielyttävä... Jos Anneli ois syyllinen, niin kyllä varmasti ois pälli jo tässä seittämän vuoden sisään pettäny ja hän ois hajonnu. Hermoillu, hermostunu tuol oikeudes ja niin edelleen... Mut niinhän se sanonta maalaisjärjelläkin menee: jos sinulla ei ole mitään salattavaa, voit olla vapain ja rauhallisin mielin. Niin kun Anneli on.

Anneli ei kyllä koskaan ole näyttänyt julkisesti pahemmin tunteitaan miehen kuolemasta, muttei se sano etteikö niitä olisi. Kaikki eivät osaa vaan julkisesti vollottaa ja itkeä niitä, vaan itkevät sitten omissa oloissaan..

Ja musta tuntuu että sillä Auerin veljellä on enemmänkin niitä ongelmia. Hänellä ja hänen naisellaanhan ei oo omia lapsia, niin pitänyt sitten Annelin lapset pölliä ja ihme vihasuhde Annelia kohtaan tai käyttää tätä Annelin tilannetta hyödyksi ja rupeaa itse valehtelemaan ja sössöttämään/aivopesemään Annelin lapsia ja kääntyykin yhtäkkiä ilmeisesti siskoaan vastaan.

Vähän on jännää.

Ja tosi vaikea olisi uskoa et Anneli ois joku saatanan palvoja. :D joo Annelin tyylihän paljon näyttääkin satanistiltä. :D

Et se tatuointi idea varmaan olikin ihan tatuointi. Ei muuta.

[QUOTE="vieras";28898101]Miksi KUKAAN ei ole huolissaan lapseista? Aina jankutetaan vaan tästä. ENTÄS LAPSET? MINKÄLÄINEN elämä HEILLÄ on?[/QUOTE]

Ei varmasti hyvä... Kun äitillä tuollanen tilanne päällä ja isäkin kuollut...

Onko siitä vanhimmasta tyttärestä muuten tullut jo täysi-ikäinen?

En vaan pysty uskomaan vaikka hetkellisesti se lasten seksuaalinen hyväksikäyttö -keissi meinasi jo sekoittaa pään. Sekään nyt ei tuntunut olevan ihan niin vedenpitävä juttu kun ensin annettiin ymmärtää...

Katsoin juuri tuon videon joka otettiin sairaalasta kun Annelia jututettiin. Oikeesti, voisko kylmäverinen murhaaja selittää tuolla tavalla, aidosti, pitkän aikaa?! Ei tuota voinut kyllä millään ilveellä sanoa näyttelemiseksi. Ja ihmisen silmät on sielun peili. Annelin silmät on muuttuneet surullisiksi mutta eivät ne syyllisyyttä kuvasta.

Toivon että juttu saa niin onnellisen käänteen kuin enää on mahdollista, että asiat selviäis kunnon todisteilla.

Jos Anneli olis syyllinen, sen olis täytynyt toimia sellaisessa tilassa ettei itsekään muista. ja siihen en usko. Jos se olis tosiaan pimahtanut yhtäkkiä ja menettänyt muistinsa, niin ei se olis pystynyt lavastamaan kaikkea niin ettei jää kunnon todisteita.

Kaikki ilmi tulleet seikat puoltavat Anneli Auerin syyllisyyttä. Ongelma vain on siinä, että pitäisi saada ne vedenpitävät todisteet. Ei ole mitenkään vaikeaa kertoa sepitettyä tarinaa.

Ap:n perustelut ovat omituiset. Ap ei ole ilmeisesti tietoinen siitä, että Anneli Auer on kertonut aika tarkasti surmayön puukkotouhuista ja riidasta miehen kanssa. Välillä veitsi oli omassa kädessä, välillä miehen kädessä.

Kuinka todennäköistä on, että kotiin, jossa touhutaan yöllä puukon kanssa, tunkeutuu kaiken kukkuraksi tuntematon tappaja? Aikamoinen sattuma.

Ensinkään se väitti, että vieras tunkeutui kotiin heidän nukkuessaan ja sittemmin muuttikin niin, että eiku me tapeltiin ja siihen sitten paukahti murhamies keskellä yötä, joka otti hengen.

Miksköhän se vanhin tytär on laitoksessa, ku pienemmät Auerin veljen luona? Vai eikö tyttö oo halunnut enonsa luo?

Oon kyl sitä mieltä, että ite se sen ukkonsa murhas. Kuten kävi siinä eräässäkin jutussa, että mies olis lähtenyt myymään asetta keskellä yötä, mut sit selvisikin vaimon osalta se karuakin karumpi totuus!

En ole intohimoisesti, mutta jonkinverran seurannut tapausta.
Olen varma että tätä vatvotaan enemmän ja vähemmän epävarmana kyseisen muijan kuolemaan saakka.
Sitten käy samoin, kuten Nils Gustafssonin kanssa, molemmat tunnustaa kuolinvuoteellaan olevansa syyllisiä.

• Tykkää
Reactions: baby-mama
en tiedä veljen nimeä eikä kiinnosta. Mutta lapset on kyllä aivopesty. Mun ystvä just sano, että ei voi puhuu äitistä noin pahaa jos ei oo syytä mutta itse oon sitä mieltä että lapset voi suht helposti aivopesät. <uskon ja toivon edelleen annelin syyttömyyteen

[QUOTE="Kukka";28898120]Kaikki ilmi tulleet seikat puoltavat Anneli Auerin syyllisyyttä. Ongelma vain on siinä, että pitäisi saada ne vedenpitävät todisteet. Ei ole mitenkään vaikeaa kertoa sepitettyä tarinaa.

Ap:n perustelut ovat omituiset. Ap ei ole ilmeisesti tietoinen siitä, että Anneli Auer on kertonut aika tarkasti surmayön puukkotouhuista ja riidasta miehen kanssa. Välillä veitsi oli omassa kädessä, välillä miehen kädessä.

Kuinka todennäköistä on, että kotiin, jossa touhutaan yöllä puukon kanssa, tunkeutuu kaiken kukkuraksi tuntematon tappaja? Aikamoinen sattuma.[/QUOTE]

Ilmeisesti Anneli ei voi ap:n mielestä olla syyllinen, koska niin hän kuin Annelikin on self-proclaimed tosi kiva mamma -- ainakin netissä.

Isot pojat kertoo, että Annu-mammalle oltas vaatimassa uutta miekkaria. Tekojahan mahdolliset psykiatriset löydökset eivät toki poista mutta selittäisivät niitä sekä Annelin persoonaa. Eihän Brejvikistään päästy yksimielisyyteen kuin vasta kolmannella miekkarilla...

Toivon mukaan oikeus voittaa mahdollisimman pian ja tämä löysän hirren pelleily loppuu.

[QUOTE="vieras";28898113]Anneli Auer on tuomittu lapsiinsa kohdistuneista seksuaalirikoksista SEITSEMÄN vuoden vankeuteen. Vastaa uudelleen edesmennen puolisonsa murhasyytteeseen vankilasta käsin. Toivottavasti saavat näytön tällä kertaa riittämään myös murha- asiassa.[/QUOTE]

PEESI. Ei mitään syytä epäillä etteikö tämä nainen kykenesi myös murhaan. Hänen tunnekylmyys, rauhallisuus ja viileys liittyen miehensä murhaan ei ole normaalia myöskään. Kun poliisit oli sinne Ulvilan talolle murhayönä tulleet, Auer oli ollut hirveän tyyni ja sen jälkeen kokoajan myös - pikkujuttu hänelle.

loiri_ei_tieda.JPG

[QUOTE="ulla";28898180]en tiedä veljen nimeä eikä kiinnosta. Mutta lapset on kyllä aivopesty. Mun ystvä just sano, että ei voi puhuu äitistä noin pahaa jos ei oo syytä mutta itse oon sitä mieltä että lapset voi suht helposti aivopesät. <uskon ja toivon edelleen annelin syyttömyyteen[/QUOTE]

Tiedä, onko kuiluun järkeä jutella mutta... Esität siis, että lapset on helppo saada valehtelemaan insestistä vai l. väittämään sellaista tapahtuneen vaikkei ole? Ei todellakaan pidä paikkaansa; maternal incest on yksi suurimpia tabuja l. yli 90% jättää koskaan kertomatta siitä, vrt. esim. http://aswierczynski.files.wordpress.com/2011/05/motherchildincest.pdf

Sinä toivot Annelin olevan syytön lastensa hyväksikäyttöön, koska et kestä sitä tosiasiaa, että "normaaliuden" taakse kätkeytyy paljon "epänormaalia" -- ihmisyyden pimeää puolta, jonka sinä ja kaltaisesi mieluummin kiellätte aiheuttaen kuormitusta meille, jotka käsittelemme pimeyttä työksemme.

Kas kun Annu muuten osas "ennustaa" siinä ensimmäisessä (murhan jälkeisessä) 45 min -ohjelmassa, että "lapset ku otetaan huostaan, ni ne siel usein keksii kaikkii insestijuttui." En jaksa etsiä linkkiä, mutta asiaan vihkiytyneet löytänevät haastiksen tarpeen tullen välittömästi :)

Viimeksi muokattu:
En ole intohimoisesti, mutta jonkinverran seurannut tapausta.
Olen varma että tätä vatvotaan enemmän ja vähemmän epävarmana kyseisen muijan kuolemaan saakka.
Sitten käy samoin, kuten Nils Gustafssonin kanssa, molemmat tunnustaa kuolinvuoteellaan olevansa syyllisiä.

Nils Gustafsson elää yhä eikä ole virallisesti tunnustanut yhtään mitään. Bodomin jutussa kioskinpitäjä "tunnusti" ennen kuolemaansa.

Jos tarkoituksella lähtisi tapporeissulle niin ihan varmasti varustautuisi paremmin kuin kulahtaneella astianpesukoneen vastuksien päälle pudonneella kalaveitsellä. Jos taas keskenään kotona nahistelee, niin tuollainen todennäköisesti tarttuisi käteen. Eli syyllinen.

Tiedä, onko kuiluun järkeä jutella mutta... Esität siis, että lapset on helppo saada valehtelemaan insestistä vai l. väittämään sellaista tapahtuneen vaikkei ole? Ei todellakaan pidä paikkaansa; maternal incest on yksi suurimpia tabuja l. yli 90% jättää koskaan kertomatta siitä, vrt. esim. http://aswierczynski.files.wordpress.com/2011/05/motherchildincest.pdf

Sinä toivot Annelin olevan syytön lastensa hyväksikäyttöön, koska et kestä sitä tosiasiaa, että "normaaliuden" taakse kätkeytyy paljon "epänormaalia" -- ihmisyyden pimeää puolta, jonka sinä ja kaltaisesi mieluummin kiellätte aiheuttaen kuormitusta meille, jotka käsittelemme pimeyttä työksemme.

Kas kun Annu muuten osas "ennustaa" siinä ensimmäisessä (murhan jälkeisessä) 45 min -ohjelmassa, että "lapset ku otetaan huostaan, ni ne siel usein keksii kaikkii insestijuttui." En jaksa etsiä linkkiä, mutta asiaan vihkiytyneet löytänevät haastiksen tarpeen tullen välittömästi :)

Silloin oli jo se tutkinta käynnissä, oli kesää 2011. Anneli kertoi myös Apu-lehdessä kesällä 2011, että lapset ovat alkaneet kertomaan keksittyjä tarinoita ja sitten syksyllä 2011 tuli julki se, että Annelia epäillään lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

En kyllä yhtään tiedä, mielipiteeni on vaihtunut monta kertaa. Vaikea on jotenkin uskoa, että yksi ihminen olisi tehnyt noin paljon pahaa. Minulle on epäselvää (kun en ole juttua niin tarkkaan seurannut) että milloin nämä lasten hyväksikäytöt oli(si)vat tapahtuneet? Ennen vai jälkeen lasten isän kuolemaa? Jos jälkeen, niin aika hullu pitää olla, että jos ensin murhaa miehensä ja sitten pääsee siitä vielä kuin koira veräjästä, niin sitten alkaa lisää rikoksia tehdä. Luulisi, että on tosiaankin niin lainkuuliaisesti kuin mahdollista, ei kävele päin punaistakaan... Mutta en minä voi tietää. Eikä oikeastaan tarttekaan.

[QUOTE="vieras";28898495]En kyllä yhtään tiedä, mielipiteeni on vaihtunut monta kertaa. Vaikea on jotenkin uskoa, että yksi ihminen olisi tehnyt noin paljon pahaa. Minulle on epäselvää (kun en ole juttua niin tarkkaan seurannut) että milloin nämä lasten hyväksikäytöt oli(si)vat tapahtuneet? Ennen vai jälkeen lasten isän kuolemaa? Jos jälkeen, niin aika hullu pitää olla, että jos ensin murhaa miehensä ja sitten pääsee siitä vielä kuin koira veräjästä, niin sitten alkaa lisää rikoksia tehdä. Luulisi, että on tosiaankin niin lainkuuliaisesti kuin mahdollista, ei kävele päin punaistakaan... Mutta en minä voi tietää. Eikä oikeastaan tarttekaan.[/QUOTE]eikös noi lasten hyväksikäytöt ole tehty ennen sen miehen kuolemaa. tappoi hänet nyt sitten kuka tahansa

Yhteistyössä