uskon
Siis että kuoleman jälkeen sielu syntyy uudelleen jonkun muun ruumiiseen...ja että on edellisiä elämiä.
Niin että kyllä se kuolema erottaa...Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:meistä on hauskaa uskoa niin, tai ajatella. mutta en tiedä uskommeko ihan tosissaan siihen vaiko lohduksi vain. että siis kuolema ei erota minua ja miestäni.
Onhan näitä kertojia....eri asia sitten on mistä näiden ihmisten "takautumat" sun muut muistot on peräisin.....Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Olishan joku tullut kertomaan jos näin olisi. Tai sitten ne on laitettu johonkin lukkojen taakse...
:heart: suakin näkee.Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Uskon =)
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin::heart: suakin näkee.Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Uskon =)
ja uskon.
on joo edelleen oksettaa jossain määrin, mutta kyllä se tästä!Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel::heart:
Ei nää, en tiedä mis web kamerani on B)
Mulla on pullataikina nousemassa, ja pelaan aikaa vastaan, herääkö nakki ennen vai jälkeen leipomisen.
Mitäs sinne päin kaupunkia kuuluu? Pulla hyvin uunissa ? :heart:
Älähän nyt vielä kiittele, kun et ole edes koko pakkausta saanut Meillä nakilla alkaa 56cm kuteet jo käydä ahtaiksi, taitaa tulla äitiinsä kun meinaa paino nousta ripeään Ukko varmaan menee töihin 19.pvä joten sitten mä olen taas omillani ja täytyy alkaa kehitellä sitä ajantappo toimintaa päivisin. Kun lasten kanssa aika tunnetusti mateleeAlkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:on joo edelleen oksettaa jossain määrin, mutta kyllä se tästä!Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel::heart:
Ei nää, en tiedä mis web kamerani on B)
Mulla on pullataikina nousemassa, ja pelaan aikaa vastaan, herääkö nakki ennen vai jälkeen leipomisen.
Mitäs sinne päin kaupunkia kuuluu? Pulla hyvin uunissa ? :heart:
sitten kun jaksatte joskus tänne raahautua vaikka koko pesue, voisin leipasta ne herkut teille kiitokseksi pakkauksesta :heart: