vierailija
Samoin musiikinteoriaMatematiikka on kansainvälinen kieli
Samoin musiikinteoriaMatematiikka on kansainvälinen kieli
Mut suuri osa noista on kristillisiä instituutioita. Se rajaa joukkoja
Linkki?
Ja leirkouluja esim intialaisille lapsille järjestetään vaikka opettajia puuttuuSanni on aina kannattanut koulutusvientiä.
On laitettu- miksei näy?Linkki?
Oikeisto kannattaa oman väen kouluttautumista. Ja niin että maksamalla voit opiskella pidemmälle. Esim. maksullinen opiskelu, maksulliset valmennuskurssit jne.kokoomuslaiset kyllä arvostaa koulutusta. niin ehkä ei leikkaa,
Mikä se valtion tehtävä mielestäsi on?Mutta kun se ei ole valtion tehtävä järjestää henkireikiä eläkeläisille.
Taloudellinen tilanne on se, että julkinen raha riittää vain peruskoulutukseen, lukioon sekä ammatilliseen koulutukseen. Kaikki muu joka perustuu harrastustoimintaan tai omaehtoisen vapaa-ajan käyttöön opiskeluun liittyen on nyt toisarvoista. Jos haluaa kuitenkin harrastella niin kustantaa itse toimintansa.Mikä se valtion tehtävä mielestäsi on?
Hyvinvoinnin kasvattaminen tasapuolisesti koko väestössä.
Eläkeläiset ovat muuten suuri ja huomaamaton voimavara yhteiskunnassa. Heidän varaansa laskee moni pikkulasten vanhempi loma-aikoina voidakseen hoitaa omat työnsä.
Hyvinvoivat eläkeläiset pitävät huolta ikätovereistaan, jolloin yhteiskunnalta säästyy sitä arvostamaasi rahaa muuhun.
Mitä paremmin pidetään huolta ikääntyvien fyysisestä ja psyykkisestä hyvinvoinnista, sitä pidempään he pärjäävät kotona. Laitoshoidotta, jonka yhteiskunta osittain maksaisi.
Taloudellinen tilanne on se, että julkinen raha riittää vain peruskoulutukseen, lukioon sekä ammatilliseen koulutukseen. Kaikki muu joka perustuu harrastustoimintaan tai omaehtoisen vapaa-ajan käyttöön opiskeluun liittyen on nyt toisarvoista. Jos haluaa kuitenkin harrastella niin kustantaa itse toimintansa.
Nythän ei ole kyse pelkästä harrastustoiminnasta. Tuo omaehtoinen opiskelu on esimerkiksi kesäyliopistoissa oman osaamisen päivittämistä ja laajentamista työelämän tarpeisiin. Jatkuva oppiminen jää korulauseeksi, vaikka nopea kehitys alalla kuin alalla sitä vaatii.Taloudellinen tilanne on se, että julkinen raha riittää vain peruskoulutukseen, lukioon sekä ammatilliseen koulutukseen. Kaikki muu joka perustuu harrastustoimintaan tai omaehtoisen vapaa-ajan käyttöön opiskeluun liittyen on nyt toisarvoista. Jos haluaa kuitenkin harrastella niin kustantaa itse toimintansa.
Olen opiskellut aikoinani kesäyliopistossa ja avoimessa mutta maksanut itse kurssimaksut ym.Nythän ei ole kyse pelkästä harrastustoiminnasta. Tuo omaehtoinen opiskelu on esimerkiksi kesäyliopistoissa oman osaamisen päivittämistä ja laajentamista työelämän tarpeisiin. Jatkuva oppiminen jää korulauseeksi, vaikka nopea kehitys alalla kuin alalla sitä vaatii.
Kyllä, olen samaa tehnyt itse. Mutta en hetkeäkään kuvitellut niiden maksujen kattavan koko opiskelusta koituvan kustannuksen yhteiskunnalle.Olen opiskellut aikoinani kesäyliopistossa ja avoimessa mutta maksanut itse kurssimaksut ym.
Mikä se valtion tehtävä mielestäsi on?
Eläkeläiset ovat muuten suuri ja huomaamaton voimavara yhteiskunnassa. Heidän varaansa laskee moni pikkulasten vanhempi loma-aikoina voidakseen hoitaa omat työnsä.
Hyvinvoivat eläkeläiset pitävät huolta ikätovereistaan, jolloin yhteiskunnalta säästyy sitä arvostamaasi rahaa muuhun.
Mitä paremmin pidetään huolta ikääntyvien fyysisestä ja psyykkisestä hyvinvoinnista, sitä pidempään he pärjäävät kotona. Laitoshoidotta, jonka yhteiskunta osittain maksaisi.
Korjasin.Kauniisti kirjoitettu. Kannatan elinikäistä oppimisa.
Korjasin.
Kauniisti kirjoitettu. Kannatan elinikäistä oppimista.
Ei valtion tehtävä ole hyvinvoinnin kasvattaminen, vaan turvallisuudesta, järjestyksestä ja perustarpeista huolehtiminen niin, että ihmiset voivat itse kasvattaa hyvinvointiaan valtion sitä rajoittamatta tasapuolisesti ja tasa-arvoisesti samojen sääntöjen puitteissa. Ja tässä kuten tietenkin aina tasa-arvo tarkoittaa mahdollisuuksien tasa-arvoa.Mikä se valtion tehtävä mielestäsi on?
Näin todellakin ja silti minusta on hienoa, että esim. vanhukset voivat kokoontua yhteen harrastamaan, ihan vaikka liikuntaa. Nytkö ne vanhukset eivät olekaan tärkeitä?
Kannattaisiko oikolukea ennen lähettämistä ettei tarvitse täyttää ketjuja korjauksen korjauksilla?Korjasin.
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Kokosimme yhteen Kaksplussan lukijoiden pahimmat raskausvaivat! Lue kertomukset, jos uskallat