uskomuksia tyttölapsen saantiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meille tuli tyttö,kun hommailtiin 5 päivää ennen ovulaatiota,muuta mahdollisuutta ei ole kun ennen ja jälkeen ovulaation ei oltu niissä puuhissa.pojat on tulleet juuri ovulaation aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja ei terve:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eli lähetyssaarnaaja asento,ennen ovista,ei pakko-seksinä,saunassa ja ei mässäilyä.ok:D

Todella toivon että saat tytön =D
Mites silmien ja ihon väri, älykkyys, terveys, syntymäpäivä jne.? Oisko erityistoiveita?

joo seuraavaksi ajattelin kysyä et miten saisin tumma ihoisen kun ollaan vaaleita miehen kanssa..

Alkuperäinen kirjoittaja hih*:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hih*:
Vai olis tyttö tilauksessa.... Lapsettomuuden kokeneena ei paljon nää jutut naurata...

ikävää että sinulla on vaikeaa saada lapsi,ei silti varmaan tarvitse pahoittaa mieltä leikkimielisestä aloituksesta.

On mulla lapsi, mutta ei vieläkään jaksa naurattaa. Ja kyllä oikein huomasit että tulee edelleen paha mieli kun mulle aralla asialla leikitään.

Älä nyt viitti, me tehtiin lasta 10 vuotta ja pari keskenmenoa tuli ja yksi vauva kuoli, mutta kyllä mun mielestä muut saa silti vauvoista puhua!!!! Kaikki saa leikkiä sillä millä tykkää. Ei se ole multa (ja tuskin sultakaan) pois jos muut miettii miten sais tytön. Että välillä ärsyttää.

Yhteistyössä