Uskomattomii vatipäitä Suomessa asiakaspalvelussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Taru71"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Taru71"

Vieras
Mä halusin vähän lisää kanavia telkkuun ja halusin sitten semmosen Sonera Mix-paketin. Mä halusin kuus kanavaa ja tää Mix olis sit 8 kanavaa. No sanoin sit et mulle riittää vaan kuus. Ne se sano sit että joo mut maksaa saman ku kaheksan! No sanoin et miks vitussa pitää kuudest maksaa sama ku kaheksast...

No ei menny jakeluun ETTÄ EMME TARVI kahdeksaa lisäkanavaa vaan tietys kuusi. No se sano, että ihan sama mitkä kaheksan laittaa ja sama maksu että sitten jos en valkkaa ni se laittaa mulle kaks siihen päälle sit. Sanoin että haluun nää kuus kanavaa... Se sano että siihe ny tulee se kaheksan. Ja maksaa sen 19.95 kuussa. Sanoin että kuus vois olla ja maksaa 14.95. Ei käy! No annoin sit olla, en tosiaan tilaa enää Soneralt yhtikäs mitään.

Tosin nyrpee ja näsäviisas nuori tyttö oli siellä. Kysyin ikää ja se oli 21v sanoin että toivottavasti oppii kunniottamaan aikuisia jossain vaiheessa... huh huh... Teki mieli valittaa, mutta en viitti tohoh puljuun enää soittaa...

Ja ei oo tosiaan ainoot vatipäät Suomen asiakaspalveluissa. Eikä ne tosiaan kato ketä ne sinne ottaa, menettää asiakkaita noi firmat kun on tommoset vatipäät "palvelemassa"

[QUOTE="Taru71";24842492]Mä halusin vähän lisää kanavia telkkuun ja halusin sitten semmosen Sonera Mix-paketin. Mä halusin kuus kanavaa ja tää Mix olis sit 8 kanavaa. No sanoin sit et mulle riittää vaan kuus. Ne se sano sit että joo mut maksaa saman ku kaheksan! No sanoin et miks vitussa pitää kuudest maksaa sama ku kaheksast...

No ei menny jakeluun ETTÄ EMME TARVI kahdeksaa lisäkanavaa vaan tietys kuusi. No se sano, että ihan sama mitkä kaheksan laittaa ja sama maksu että sitten jos en valkkaa ni se laittaa mulle kaks siihen päälle sit. Sanoin että haluun nää kuus kanavaa... Se sano että siihe ny tulee se kaheksan. Ja maksaa sen 19.95 kuussa. Sanoin että kuus vois olla ja maksaa 14.95. Ei käy! No annoin sit olla, en tosiaan tilaa enää Soneralt yhtikäs mitään.

Tosin nyrpee ja näsäviisas nuori tyttö oli siellä. Kysyin ikää ja se oli 21v sanoin että toivottavasti oppii kunniottamaan aikuisia jossain vaiheessa... huh huh... Teki mieli valittaa, mutta en viitti tohoh puljuun enää soittaa...

Ja ei oo tosiaan ainoot vatipäät Suomen asiakaspalveluissa. Eikä ne tosiaan kato ketä ne sinne ottaa, menettää asiakkaita noi firmat kun on tommoset vatipäät "palvelemassa"[/QUOTE]

Sun onnesi oli etten minä vastannut puheluusi. Ikää on meinaa 46 vuotta...

Kuullostat itse aika vatipäältä. Luulet oikeasti että joku "asiakaspalvelun tyttö" voi itse päättää hinnan kuudelle kanavalle? Luuletko että "asiakaspalvelun tyttö" on joku suurempikin pamppu Soneralla?

Toivottavasti tää tapahtui Porvoossa.

Eli kun mä tarvitsen vain 2 desiä maitoa, mutta lähikaupassa myydään vain litran purkkeja, niin se on kyseisen lähikaupan myyjätytön vika? Järki hoi, älä jätä.

Dorka. Jos ei ole kuuden kanavan tuotetta, niin sitten et voi sitä ostaa.

Mulle on kuule opetettu että asiaks on aina oikeessa ja niin kai se pitäis asiakaspalvelijoille kans opettaa

Ja on ihan eri joku maitohomma, koska maitoa on 1.5 l, 1l, 0.5l, 2 dl jne- jne... Siin se on ihan eri, noi kanavat voi vaan laittaa just niinkun ne tietskalle syöttää. Ihan eri.

Kuules olen ite semmoses työssä jossa ollaan bisneksen kans tekemissä ja jos siin asiakas sanoo, että ne haluu 720 metrii kelanauhaa, niin en mä siinä voi sanoo mutku että ku meil olis 800 metrin keloi. Sit tehään 720 metrin kela.

haha, tän on pakko olla vitsi, eihän kukaan voi olla noin tyhmä! :D

Toisaalta ystäväni on juurikin jonkun kanavapaketti-hässäkän asiakaspalvelussa töissä, ja kyllä sinne ihmiset soittelee esim. ihan raivona siitä, että kuinka heille on kehdattu lähettää lasku tuosta paketista jonka ovat tilanneet. :D

[QUOTE="ap";24842593]Mulle on kuule opetettu että asiaks on aina oikeessa ja niin kai se pitäis asiakaspalvelijoille kans opettaa

Ja on ihan eri joku maitohomma, koska maitoa on 1.5 l, 1l, 0.5l, 2 dl jne- jne... Siin se on ihan eri, noi kanavat voi vaan laittaa just niinkun ne tietskalle syöttää. Ihan eri.

Kuules olen ite semmoses työssä jossa ollaan bisneksen kans tekemissä ja jos siin asiakas sanoo, että ne haluu 720 metrii kelanauhaa, niin en mä siinä voi sanoo mutku että ku meil olis 800 metrin keloi. Sit tehään 720 metrin kela.[/QUOTE]

Eikös asiakaspalvelija luvannut tehdä niin kuin asiakas halusi? Eli myydä kuusi kanavaa, mutta hinta olisi ollut sama kuin kahdeksalla kanavalla. Kyllä se 1,5 litran maitokin on litrahinnaltaan halvempaa kuin 2 dl purkki. Mitäs et halunnut ostaa tarjotulla hinnalla.

Voit olla varma että paraikaa Soneran puhelinpalvelukeskuksen kahvihuoneessa sinut nauretaan maan rakoon idioottimaisten kanavatoiveidesi kera.

Välillä kyllä ihmetyttää kuinka pihalla ihmiset voi oikeesti olla :-D

Jos tuo 71 on Tarun syntymävuosi, niin ei voi kun todeta että osaapa niinkin vanha ihminen olla lapsellinen...kiroilee asiakaspalvelijalle ('sanoin et miks vitussa pitää kuudest maksaa sama ku kaheksast') eikä tajua että tuotetta, jonka hän haluaa ostaa, ei ole ko. firmalla olemassakaan.

AP, olet itse harvinaisen typerä tapaus. JOS sulla olis jotain järkeä olisit ehkä tajunnut että se tyttö ei tuolle asialle voi mitään - kattos kun hänen on tehtävä niin kuin ohjeet on heille annettu. Ei voi tanssia kaltaisesi idiootin pillin mukaan. Jos haluat oikeutta KOHDISTA HAUKKUSI sille taholle joka ko tarjouksen on tehnyt. OLE KILTTI:

[QUOTE="Taru71";24842492]Mä halusin vähän lisää kanavia telkkuun ja halusin sitten semmosen Sonera Mix-paketin. Mä halusin kuus kanavaa ja tää Mix olis sit 8 kanavaa. No sanoin sit et mulle riittää vaan kuus. Ne se sano sit että joo mut maksaa saman ku kaheksan! No sanoin et miks vitussa pitää kuudest maksaa sama ku kaheksast...

Ja ei oo tosiaan ainoot vatipäät Suomen asiakaspalveluissa. Eikä ne tosiaan kato ketä ne sinne ottaa, menettää asiakkaita noi firmat kun on tommoset vatipäät "palvelemassa"[/QUOTE]

:laugh:

[QUOTE="ap";24842593]Mulle on kuule opetettu että asiaks on aina oikeessa ja niin kai se pitäis asiakaspalvelijoille kans opettaa

Ja on ihan eri joku maitohomma, koska maitoa on 1.5 l, 1l, 0.5l, 2 dl jne- jne... Siin se on ihan eri, noi kanavat voi vaan laittaa just niinkun ne tietskalle syöttää. Ihan eri.[/QUOTE]

Ei oo kuule yhtään eri asia. Jos sä tarvit vaikka 0,75 litraa maitoa niin ostat sen litran, käytät siitä sen 0,75 ja kaadat 0,25 litraa pois. Kuitenkin maksat siitä litrasta. Tai jos haluat ostaa just sen 0,75 litraa niin menet sitten suoraan maitotilalle, etkä mussuta kaupan kassalla että kun minä tarvin.

Se ny on ihan eri maito tai tää. Kun mä tiedän et ne kanavat voi laittaa mjust niinku haluu, pelkällä tietskalla klikkailee. Ja hinnan kanssa. Että ihan vaan vittuilua. Ja mä en tosiaan kironnu, en kiroo koskaan vaan osaan kunnon käytöstavat. Toisin kun tuo vatipää. Ja naurakoon vaan. Saatanapas soittaa Soneralle ja kertoa mitä kohtelua sain. Ne varmaan näkee että kuka asiakas"palvelia" siellä oli että varmaan on ennenkin mogaillu ja sitku tästäkin tulee miikka ni ei oo varmaan eka. Saattapa ne siellä miettii että kumma homma ku samalle tulee valituksia koko ajan.

Ku tätä ketjuu lukee tajuu et miks suomes kaikki on niin vittumaista ja vaikeeta. Jossain toisis maissa asiat saa aina sovittuu, toista se on täällä ku kaikki menee sääntöjen mukaa.

[QUOTE="ap";24842699]Se ny on ihan eri maito tai tää. Kun mä tiedän et ne kanavat voi laittaa mjust niinku haluu, pelkällä tietskalla klikkailee. Ja hinnan kanssa. Että ihan vaan vittuilua. Ja mä en tosiaan kironnu, en kiroo koskaan vaan osaan kunnon käytöstavat. Toisin kun tuo vatipää. Ja naurakoon vaan. Saatanapas soittaa Soneralle ja kertoa mitä kohtelua sain. Ne varmaan näkee että kuka asiakas"palvelia" siellä oli että varmaan on ennenkin mogaillu ja sitku tästäkin tulee miikka ni ei oo varmaan eka. Saattapa ne siellä miettii että kumma homma ku samalle tulee valituksia koko ajan.

Ku tätä ketjuu lukee tajuu et miks suomes kaikki on niin vittumaista ja vaikeeta. Jossain toisis maissa asiat saa aina sovittuu, toista se on täällä ku kaikki menee sääntöjen mukaa.[/QUOTE]

Nuo puhelut nauhoitetaan. Eli pomo voi kuunnella puhelun jälkikäteen, jos asiakas valittaa saamastaan palvelusta. Että teeppäs se valitus nyt sille pomolle ja tuu ihmeessä kertomaan sitten, että mikä on lopputulos. :D

[QUOTE="ap";24842699]Se ny on ihan eri maito tai tää. Kun mä tiedän et ne kanavat voi laittaa mjust niinku haluu, pelkällä tietskalla klikkailee. Ja hinnan kanssa. Että ihan vaan vittuilua. Ja mä en tosiaan kironnu, en kiroo koskaan vaan osaan kunnon käytöstavat. Toisin kun tuo vatipää. Ja naurakoon vaan. Saatanapas soittaa Soneralle ja kertoa mitä kohtelua sain. Ne varmaan näkee että kuka asiakas"palvelia" siellä oli että varmaan on ennenkin mogaillu ja sitku tästäkin tulee miikka ni ei oo varmaan eka. Saattapa ne siellä miettii että kumma homma ku samalle tulee valituksia koko ajan.

Ku tätä ketjuu lukee tajuu et miks suomes kaikki on niin vittumaista ja vaikeeta. Jossain toisis maissa asiat saa aina sovittuu, toista se on täällä ku kaikki menee sääntöjen mukaa.[/QUOTE]

Ootko ny aivan varma että toi menee soneralla tolleen? Meillä voi pakettiin valita ne mitä haluu mutta se määrä on vakio. Ei mekään voida mennä määräämään että teempä tässä oman paketin ja teidän pitää laskuttaa siitä taulukon ulkopuolella. Että missä se vatipää mahtoikaan nyt olla?

Tekisi mieli olla varma, että tämä on provo, mutta kun tuota asiakaspalveluakin on tullut tehtyä, ei ap, valitettavasti, kuulostaa mitenkään epäuskottavalta.

[QUOTE="ap";24842699]Se ny on ihan eri maito tai tää. Kun mä tiedän et ne kanavat voi laittaa mjust niinku haluu, pelkällä tietskalla klikkailee. Ja hinnan kanssa. Että ihan vaan vittuilua.[/QUOTE]

Miksi et sitten tilannut netistä? Itse olisin asiakaspalvelijana jättänyt laittamatta ne kaksi ylimääräistä kanavaa, tai vaihtoehtoisesti jättänyt kertomatta että ne kaksi tulee koska ilman niitä ei voi pakettia myydä, jos se oikeasti on totta.

Aspa ei kuitenkaan tietenkään voi päättää paljonko mikäkin paketti maksaa. Soita jollekin johtajalle ja ala tinkaamaan jos alempaa hintaa haluat. Harmi vaan ettei johtajien numeroita taida olla firmojen nettisivuilla kovin laajalti.

Yhteistyössä