Uskomatonta, tarttiskohan mun mennä hoitoon..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pahoillaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pahoillaan

Vieras
Ollaan miehen kanssa oltu yhdessä 6 vuotta, ihanaa aikaa on ollut ja lapsia siunaantunut 1. Tätä suhdetta ennen seurustelin pari vuotta hyvin väkivaltaisen miehen kanssa, joka joi, löi ja vielä raiskasi, lopulta kävimme oikeudessa taistelemassa - tiivistettynä suhde oli hyvin traumaattinen ja en ole oikeastaan käsitellyt tapahtumia...

Eilen se tapahtui, löin miestäni, kun meillä oli niin kova tappelu ettei meillä sellaista ole ollut :( Lapsi oli nukkumassa. Mies loukkasin ensin minua sanallisesti niin, että tunsin vain silmitöntä vihaa ja löin. Minusta tuntuu että avioliittomme on hajottanut miehen ilkeät sanat ja viimeinen pisara oli minun lyöntini. Olen murheen murtama.

Tiedän että lyönti ei ole oikeutettu vaikka mies olisi sanonut miten pahasti tahansa. Mies sanoi että pystyy antamaan lyöntini anteeksi, no minä en pysty siihen... siis jatkamaan suhdetta kun kerran olen näköjään väkivaltainen. Eniten vihaan ihmisiä, jotka ovat väkivaltaisia (kuten ex mies!) ja nyt olen näköjään itse samanlainen irvikuva! Pää on niin sekaisin, en tiedä miten pystyn tämän jälkeen elämään itseni kanssa :(

Sä olet edellisessä suhteessa tottunut saamaan turpaan, niin nyt "uhkaavan" tilanteen tullen, "hyökkäsit" ennen kuin nykyinen miehes ehti. Hyökkäät siis valmiiksi, vaikkei toisella olis aikomustakaan satuttaa sua.

Anna itsellesi ensimmäinen kerta anteeksi - se oli "vahinko", joka pysähdytti sinut ja huomasit itsekin, kuinka väärin teit. Toinen kerta ei enää ole vahinko, vaan siitä alkaa silloin tulla tapa. Mun mielestä nyt puhutte ja käsittelette nykyisen liittonne ongelmat ja haet välittömästi itsesi terapiaan käsittelemään vanhan suhteen haavat, mitkä ilmeisesti eivät ole vielä parantuneet.

Haleja ja jaksamista !

Yhteistyössä