Uskomatonta, Sanna Marinille ei haluttu antaa näkyvyyttä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Voihan Sanna laittaa itse kuviaan Instagramiin, joten kyllä julkisuutta tulee. Jos se ei riitä, voi ottaa mallia Erika Vikmanista Linnan juhlien jatkoilla ja väläytellä kainalokarvoja tai niiden puutteessa joitakin muita karvoja...

 
Olet örkki muutaman muun joukossa tällä palstalla.
Varoitan muita kirjoittajia ja lukijoita menemästä ”miinaan” tai lankaan.
Säästyy siten monelta mieliharmilta eikä pilaa päiväänsä.
Kukaan muu ei käy niin paljon keskustelijan persoonaan kiinni kuin sinä. Itse asiasta sinulla ei sitten mitään sanottavaa olekaan.
 
vierailija
Vasemmistolla ja demareilla asiaa, oikeisto mölisee ja valehtelee.
Katsoin eduskunnan istuntoa, jossa on läsnä vain muutama hallituksen kansanedustaja. Krista Kiuru ja kaikki muut opposition edustajat sanoivat
etttei hallituksen leikkauksissa ole mitään järkeä.
Hyvin moni kansanedustaja luki pitkiä sitaatteja vähävaraisten lähettämistä
surullisista ja liikuttavista viesteistä.
 
Kuitenkin perustettiin TAAS ketju hänestä ja saatte taas päivitellä🤣
Ootko huomannu milloin Sannan vastustajat kirjoittavat? Silloin kun se saa suosiota ihan typeristä jutuista.

Voiko typerämpää suosion syytä poliitikolla olla, kuin kauneus ja tyylikkyys? Niilläkö tehdään politiikkaa?
Mä olen Sannan ikäisenä saanut kehuja ulkonäön ja tyylin takia, joten en ole kateellinen.

Silloin kun häntä käsitellään siinä missä muitakin eli normaalisti tasapäistäen, me ollaan hiljaa.
 
Viimeksi muokattu:
Ootko huomannu milloin Sannan vastustajat kirjoittavat? Silloin kun se saa suosiota ihan typeristä jutuista.

Voiko typerämpää suosion syytä poliitikolla olla, kuin kauneus ja tyylikkyys? Niilläkö tehdään politiikkaa?
Mä olen Sannan ikäisenä saanut kehuja ulkonäön ja tyylin takia, joten en ole kateellinen.

Silloin kun häntä käsitellään siinä missä muitakin eli normaalisti tasapäistäen, me ollaan hiljaa.
Sanna keskittyy nyt näyttämään köyhille demarikannattajilleen "esimerkkiä".

LInnassa ei kauaa kestänyt, vaan pakeni omille jatkoille Kämpin kalleimpaan swiittiin. Eihän instagram-tähti ihan missä tahansa nuku tai juhli.

"politiikan supertähti ja antisuomettumisen airut" astelee vaatimattomaan majaansa


Taso juuri ja juuri kelpaa Sannalle? Kadehtikaa köyhät äänestäjät!


Jutustelua tyttöjen kesken



 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Tämänkin palstan Marin-jankkaajilla on todella paha pakkomielle. Suosittelen ryhmäterapiaa koko porukalle. Miettikää, mistä oikeasti johtuu tämä teidän pakkomielteenne. Monilla naisilla kateutta veikkaan kyllä, joillakin miehillä ihan perinteinen misogynia.

Sitten on tietysti heikko itsetunto ja puhdas pahuus. Hoitakaa itsenne kuntoon. Varsinkin teistä vaihdevuosia lähestyvistä naisista tulee entistä rasittavampia ympäristöllenne, jos ette hoida itseänne ja läheisiänne vaan jäätte jumittumaan tällaisiin asioihin, kuten entinen pääministeri.
 
vierailija
Milloinkahan niitä paljon hehkutettuja amerikan puhujakeikkoja alkaa tulemaan? Samoin jäikö se englannin rahapesti vain yhteen kertakeikkaan? Tuntuu ettei sanna kyllä suomesta lähde kulumallakaan. No ehkä hengailee täällä lapsen takia, toivottavasti.
 
Sanna Marin saa näkyvyyttä sosiaalidemokraattien puoluelehdessä - ei vain kovin positiivista. Demarin toimittaja Simo Alastalo tuntuu kypsyneen Sannaan pahemmin kuin @Echo.

NELOSTIEN mitalta mutkia oikoen olemme pisteessä, jossa Instagramin kaltaiset somekanavat ovat vapauttaneet sisäisen nousukkaamme.

Nyt on lupa esitellä kallista ruokaa, uusia vaatteita ja matkoja. Nyt on lupa kiillottaa, vähän lavastaakin. Näyttää pintaa. Instagramin superjulkkisten parista löydämme myös työväenluokkaisesta taustasta ponnistavan entisen pääministerimme Sanna Marinin. Hän makaa 7.12. julkaisemassaan päivityksessä ”siskonpedissä” kavereidensa kanssa, Kämpin Mannerheim-sviitin sängyllä.

Muissa kuvissa hän on sviittimiljöössä tasavaltalaisten ritarikuntien korkeimmissa kunniamerkeissä ja täydessä iltapukuvarustuksessaan. Omassa somessaan Marin onkin oma itsensä. Hän ei kuuntele oopperaa tai seurustele diplomaattien kanssa. Hän bilettää Suomen kalleimmassa hotellihuoneessa seuranaan muun muassa vauraudellaan leveilevä kiinteistönvälittäjä. (Noin 5000 euroa yöltä maksavassa Mannerheim-sviitissä on tilaa yli 250 neliömetriä. Sänkykään ei ole ihan Mannerheim-mittainen: askeettinen marsalkka nukkui itse alle metrin levyisellä kenttävuoteella.)

INSTAKUVA ja sen viesti ovat hyvin
bling bling. Itsenäisyyspäivä tekee samalla kuvasta myös tasavaltalaisen. Mannerheim ja kunniamerkit on siirretty pois sankarihautausmailta ja presidentinlinnasta häpeämättömän kaupalliseen, omia saavutuksia ja vaurautta esittelevään ympäristöön.
Kunniamerkeistä tulee mieleen rap-muusikoiden asusteisiin kuuluvat kultakäädyt.
Olin köyhä, en ole enää. Repikää siitä.

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Kiitos peukusta! Toivottavasti palstalla on jatkossa enemmän veitikoita kuin tosikoita.
Ps. En peukuttanut itseäni toisin kuin usein luullaan.
De rien. Ehkä laitan "vierailijan" perään jonkin tunnisteen. Meillä on se yhteinen Ranskan "rakkaus" ja tykkäilen usein kommenteistasi.

Ehkä jotakin keksin. Minulla on itse asiassa rekisteröity nimimerkki, mutta se viittaa liian läheisesti maahan, jossa asuin, ja siellä erityiseen alueeseen, jossa asuin, joten en halua sitä käyttää. En tiedä, käyvätkö kyseisessä maassa asuvat ystävät ja tutut tällä palstalla, mutta kuten on todettu moneen kertaan, liikaa ei kannata itsestään kertoilla niin, että joku sinut tunnistaa.
 
vierailija
"Aleksi Valavuori

Valavuori
·
Follow
Minusta on upeaa, että entinen demari ja vähäosaisia edustanut Sanna Marin on nykyään kunnon elitistinen oikeistolainen porvari, kiertää veroja ja käyttää yrityksensä varoja hankkimalla Suomen kalleimman sviitin kavereilleen. Toivottavasti Sanna ei silti menetä kansalaisuuttaan!"
 
vierailija
De rien. Ehkä laitan "vierailijan" perään jonkin tunnisteen. Meillä on se yhteinen Ranskan "rakkaus" ja tykkäilen usein kommenteistasi.

Ehkä jotakin keksin. Minulla on itse asiassa rekisteröity nimimerkki, mutta se viittaa liian läheisesti maahan, jossa asuin, ja siellä erityiseen alueeseen, jossa asuin, joten en halua sitä käyttää. En tiedä, käyvätkö kyseisessä maassa asuvat ystävät ja tutut tällä palstalla, mutta kuten on todettu moneen kertaan, liikaa ei kannata itsestään kertoilla niin, että joku sinut tunnistaa.
Kiva kun tunnistat kirjoitukseni. Kuuntelen parhaillaan torstain Muistojen bulevardia, jossa soi ranskalainen laulu.
 
vierailija
Suosittelen lämpimästi vaikkapa hypnoosihoitoa tämänkin palstan Sanna-pakkomielteisille. Ette tajuakaan, miten huvittavilta vaikutatte. Kun hän on näkyvissä, se on liikaa, ja kun ei ole, sekään ei käy ja päivittelette ja jatkatte sivukaupalla jankkaamista.

Hankkikaa kiireesti apua itsellenne, vaikutatte miltei lähesriippuvaisilta.
 
9MM
Mua jäi ittee mietityttämään kun siellä veteraanien huoneessa oli se pirtsakka lotta joka jutteli jennin kaa näytti niin hyvinvoivalta et tansittikohan joku sitä se kävi mielessä oli tosi mukava tapaus. Jos olisin ollu se ni olisin karannut tanssi salin puolelle ja tanssinut valssin jonkun herrasmiehen kaa ☺
 

Yhteistyössä