uskomatonta...plussa tuli.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä*82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä*82

Vieras
enpä olis uskonut että näin käy! päätettiin miehen kanssa ruveta yrittään kolmatta lasta ja ajateltiin että nyt vois olla sopiva hetki. mietittiin että nyt jättää ehkäisyn pois niin jos menee suunnilleen sillain kun edellisistä. kolmisen kuukauttaa yritettiin ennen tärppiä mutta mutta tämä oli ensimmäinen yritys kierto ja plussa sieltä sitten tuli!
lapsille tulee siis 1,9v. ikäeroa.vaikka ajateltiin että pari vuotta tulee jos menee suunnilleen ainakin se muutama kuukausi. et sillee,enpä olis uskonut.
en muistanutkaan kuinka paljon sitä heti rupeaa pelkään kun mietin taas heti ettei vaan menis kesken tai ettei oo mikään kohdun ulkoinen. no et tälläsiä!
sori jos sekavaa tekstiä, oon ihan järkytyksestä onnellinen =)

plussatuulia teille IHAN KAIKILLE!!!!

Oikein paljon onnea!
Tosin olen vähän samalla linjalla kuin edellinen ;-) Täällä olisi tälläkin hetkellä aika monta hehkutusketjua pystyssä, kun niitä plussaajia on koko ajan kuitenkin useita. Eikä ole kateellisen panettelua, itsekin plussannut juuri :-)

Alkuperäinen kirjoittaja Hienoa...:
Onneksi jokainen plussaaja ei hehkuta asiaansa erikseen...

Just niin tyypillistä kommentointia täällä.. Käsittämätöntä että joku kokee olevansa toista tärkeämpi kirjoittaja ja kokee asiansa tähdellisemmäksi kuin muut. Tää on kyllä varsinainen vakkari-kuukausiketjulaisten temmellyskenttä, ja ihme poliiseja tänne mahtuu jotenkin normaalia enemmän!

Ketjun aloittajalle toivotan tosi paljon onnea plussasta ja toivotaan että kaikki menee hyvin!

Yhteistyössä