uskomatonta palvelua terv.keskuksessa turussa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuppunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nuppunen

Vieras
tyttö kuumeessa jo viikon ja aamusta soittamaan heti kasilta terv.keskukseen,takaisin soitto 8.45 ja hoitaja kertoo ettei aikoja enää ole!kiva!soitti puolen tunnin päästä ja sano et yks aika 10.30,lupasimme siis mennä.kauheella kiireellä siten 9.40 linja-autoon,johan ei tietenkään mahduttu(siellä siis jo kahdet rattaat)!seuraava bussi 9.50,jossa myös vaunupaikat täynnä!!!välihuomautus...en ikinä koskaan myöhästy mistään,joten rupes hiukan kiristämään tää tilanne!Klo 10.00 tuli 10 min myöhässä,joten juoksimme loppumatkan ja olimme terv.asemalla 10.32!meidät otettin iloisesti luukulla vastaan ja tietysti pahoittelin tilannetta,kysehän kuitenkin n.kahdesta minuutista!Lääkäri avasi oven 5 min odottelun jälkeen ja tokaisi,et tulitte sit kuiteski!!!hän kuulemma just poistamassa meitä listoilta,koska myöhässä oltiin.koitin selittää,mut hän vaan totes et joillain näköjään hankala kulkea lasten kanssa.et enkö ymmärrä et heillä tiukka aikataulu,josta täytyy pitää kiinni.juu,ymmärrän mut mulla kuumeinen lapsi(1v9kk) jonka kanssa kovasti yritimme ehtiä ajoissa.lääkäri ilmoitti,et meillä tasan 2 min aikaa hoitaa tää lääkärikäynti,ku meidän takia koko päivä ihan sekaisin!
no saatiin onneks lääkekuuri,mut jäi vaan mietityttään ton lekurin käytös!
koittakaa ymmärtää!

Halit teille! Oli vähän huono päivä teillä molemmilla. Mulla olis palanut käämit kanssa jo noiden bussien kanssa. Ens kerraks vinkki. Pysäytä se bussi ja pyydä saatko ottaa rattaa kasattuna kyytiin, luulis että olis saanut erityisesti tossa tapauksessa kun lääkäriin olitte menossa.

Tosi törkeetä! Just ton takia käyn aina yksityislääkärillä, jos vaan mahdollista, koska palvelua ja ymmärrystä ei saa ja noi lääkäritkin on mitä on

Alkuperäinen kirjoittaja äiti kans:
Tosi törkeetä! Just ton takia käyn aina yksityislääkärillä, jos vaan mahdollista, koska palvelua ja ymmärrystä ei saa ja noi lääkäritkin on mitä on

No jaa. Pari viikkoa sit kävin yksityiseltä josta olin myöhässä 5 min. Yhtä lailla senkin piti mainita, että meillähän on tästä ajasta mennyt jo niin ja niin paljon, vaikka pahoittelin jo tilannetta.

Todella törkeetä kohtelua saitte parin minuutin myöhästymisen takia! Mutta sitä noi terveyskeskukset on, vaikka eivät siis saisi olla! Itse soitin jokunen päivä sitten paikalliseen terv.keskukseen vatsa oli aivan tuskallisen kipeä (en päässyt edes suoraksi seisomaan) ja ajattelin ettei vaan umpisuoli ole kyseessä niin terv keskukseen kun asian selitin nini sanoivat vaan että meillä ei ole tänään päivystävää läkkäriä ja omalle lääkärille ei ole aikoja, käviskö sulle tulla huomenna??? Mä olin ihan että entä jos mun umppari poksahtaa, niin kysyivät että tarvinko sairaslomaa, sanoin että en kun lääkäriä!!!
Lääkäriin en kyllä päässyt, tod mukavan hoitajan vastaanotolle kylläkin viimein, eikä kyseessä onneksi ollut umppari.

yksityiselle ei varaa mennä!
juu,kysyin toisen bussin kuskilta et voidaanko tulla rattaat kasattuna,mut ei käyny!ja kaiken lisäksi bussissa rattaiden kanssa yks puolituttu äiti,joka kerto et he jää seuraavalla pysäkillä pois...eipä kyllä paljoo lohduttanu!ite oisin siinä vaiheessa jääny ite pois ja kävelly lopun matkan...

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Miksi et ottanut taksia heti kun huomasit ettet ekaan bussiin mahdu? Ja eikö olisi muutenkin sairaan lapsen kanssa helpompaa joko omalla autolla tai taksilla?

niinpä niin...miten en tollasta ajatellutkaan!oiskohan syynä ettei ole omaa autoa ja taksirahan käytän mieluummin siihen,et saadaan ruokaa loppuviikollakin!!!

:kieh:

Vittu, just tommosia ne on saatanan "terveydenhuollon ammattilaiset". Verta, hikeä ja kyyneleitä tulee siinä kohtaa kun saa vihdoin viimein ajan puhuttua ja sitte se palvelun taso on just tollasta. Aikataulut on tärkeitä joo, varmasti tuollaisessa paikassa. Mutta sais nyt helvetti ymmärtää jos olit julkisella liikenteessä pienten lasten kans. Raivostuttavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja nuppunen:
tyttö kuumeessa jo viikon ja aamusta soittamaan heti kasilta terv.keskukseen,takaisin soitto 8.45 ja hoitaja kertoo ettei aikoja enää ole!kiva!soitti puolen tunnin päästä ja sano et yks aika 10.30,lupasimme siis mennä.kauheella kiireellä siten 9.40 linja-autoon,johan ei tietenkään mahduttu(siellä siis jo kahdet rattaat)!seuraava bussi 9.50,jossa myös vaunupaikat täynnä!!!välihuomautus...en ikinä koskaan myöhästy mistään,joten rupes hiukan kiristämään tää tilanne!Klo 10.00 tuli 10 min myöhässä,joten juoksimme loppumatkan ja olimme terv.asemalla 10.32!meidät otettin iloisesti luukulla vastaan ja tietysti pahoittelin tilannetta,kysehän kuitenkin n.kahdesta minuutista!Lääkäri avasi oven 5 min odottelun jälkeen ja tokaisi,et tulitte sit kuiteski!!!hän kuulemma just poistamassa meitä listoilta,koska myöhässä oltiin.koitin selittää,mut hän vaan totes et joillain näköjään hankala kulkea lasten kanssa.et enkö ymmärrä et heillä tiukka aikataulu,josta täytyy pitää kiinni.juu,ymmärrän mut mulla kuumeinen lapsi(1v9kk) jonka kanssa kovasti yritimme ehtiä ajoissa.lääkäri ilmoitti,et meillä tasan 2 min aikaa hoitaa tää lääkärikäynti,ku meidän takia koko päivä ihan sekaisin!
no saatiin onneks lääkekuuri,mut jäi vaan mietityttään ton lekurin käytös!
koittakaa ymmärtää!

No jo oli lääkäri. Meillä ei ikinä terveyskeskuksessa lääkäriajat täsmää, aina joutuu odottamaan 15-20 min.

Yhteistyössä