V
vieras...
Vieras
Olen kirjautunut eräälle sivustolle jossa keskustelen ihan asiallisia juttuja ja oikeastaan kaikki(tätä yhtä lukuunottamatta) on asiallisia siellä tyyliin keskustelemme "puutarhaviljelystä". Nyt yksi mies on alkanut koko ajan haukkua kirjoittamiani viestejä vihjaten mikä vammainen minä olen ja miten näkee ettei kaikilla ole taitoa kirjoittaa ja vittuilee siis jatkuvasti aivan kaikesta. Esim. kysyin ihan tavallisen kysymyksen palstalla tyyliin "Joko voisi istuttaa kevätkukkien siemeniä" niin tämä kommentoi kirjoitustani "mitä tämäkään asia ketään kiinnostaa tai mitkään sinun jutut" ja samaa haukkumista oli monta riviä. Maksimissaan siis ehkä kerran päivässä kysyn jotain ja yleensä harvemmin ja ihan asiallisia kysymyksiä. Palstalle on pakko kirjautua joten vain ja ainoastaan tämä yksi haukkuu minua koko ajan. Kävin katsomassa hänen muut tekstit niin ketään muuta ei hauku vaan on asiallinen. Omat kysymykseni on ihan asiallisia. Ehkä kirjallinen ulosantini ei ole hyvä jne. Kuitenkin tämä yksi selvitti jopa blogini ja sätti sitäkin hyvin pitkän kirjoituksen voimin tällä palstalla. Keneltäkään muulta en ole saanut negatiivista, mutta nyt tämä yksi kommentoi joka juttuuni vittuilemalla. En tunne sitä millään lailla tietääkseni. Joku mies se on ja ilmeisesti vanhempi tällainen. Siis jostain se on ottanut minut hampaisiinsa. Aivan kuin yrittäisi saada minut lopettamaan sen palstan käytön. Noita sen kommentointeja on siis paljon ja yksikään minulle ei ole normaali. Koko ajan vaan haastaa riitaa. En ole huomioinut häntä tuossa haukkumisessa mitenkään vaan ohittanut nämä hänen jutut.