USKOMATON KAKKU, sis.linkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyvä kakku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihanaa kun jotkuit jaksaa nähdä vaivaa :) itsellä kun tekee tiukkaa saada edes peruskermakakku pöytään. Tuolla blogissa mun suosikki oli kyllä http://kakkukatri.vuodatus.net/blog/2182299/syksyinen-nalle-puh-kakku-winnie-the-pooh-stump-cake/

Minä en käsitä sitä, kun suurin osa ihmisistä sanoo ettei tykkää marsipaanista, niin silti nykyään kaikki kakut kuorrutetaan sillä ja muka niin hyvää on?? Kun olin lapsi, kaupasta sai näitä käpykakkuja ja banaanikakkuja, ja niitä ei koskaan kukaan suostunut syömään, joten miten ihmeessä nykyään kaikki muka pitävät marsipaanista?

Alkuperäinen kirjoittaja Häh?;23364609:
Minä en käsitä sitä, kun suurin osa ihmisistä sanoo ettei tykkää marsipaanista, niin silti nykyään kaikki kakut kuorrutetaan sillä ja muka niin hyvää on?? Kun olin lapsi, kaupasta sai näitä käpykakkuja ja banaanikakkuja, ja niitä ei koskaan kukaan suostunut syömään, joten miten ihmeessä nykyään kaikki muka pitävät marsipaanista?

Sokerimassastakin voi tehdä tollasia koristuksia, ei tarvi vältisti marsipaania.

Täällä yks ja toinenkin jotka eivät pidä marsipaanista. Siksi meillä syödäänkin vain kermalla kuorrutettuja kakkuja. Vaahtokarkkimassakin on aivan liian makeaa että viitsisi sillä koko kakun kuorruttaa. Olishan se kiva tehdä joskus nättejä marsipaanikakkuja mutta kun maku on yök niin mieluummin teen ei-niin-koristeellisia paremman makuisia kakkuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Häh?;23364681:
No silti melkein samanlaista makeaa mössöä, ja siitä yhtäkkiä pidetään?

VAIKKA SINÄ ET PIDÄ, niin ei se tarkoita etteikö moni muu voisi tykätä ;), meillä tykkää marsipaanista kaikki, varsinkin lapset jotka syö sitä vaikka suoraan paketista

Tämä kakkuhan oli linkitetty tänne jo silloin kun se ollaan 2 vuotta sitten http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1231174-nyt-se-sitten-tehty-louis-vuitton-laukkukakku-sis-kuvan/ ja siis silloin kakuntekijän toimesta

Alkuperäinen kirjoittaja Häh?;23364609:

Oletko katsonut ihmisiä? Kaikilla roikkuu vatsat ja perseet. Onko joku ihme että sokerimössö maistuu?

Yhteistyössä