keskenmeno noilla viikoilla on aika harvinaista.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:En todellakaan. Siellä kun tulee keskenmeno tms niin MORJENS!!
Yhtä lailla morjenshan se on, vaikka keskenmeno tulisi Suomessakin. Eli se tulee, jos on tullakseen.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:En todellakaan. Siellä kun tulee keskenmeno tms niin MORJENS!!
Jep, mut ei mahdotonta!Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:keskenmeno noilla viikoilla on aika harvinaista.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:En todellakaan. Siellä kun tulee keskenmeno tms niin MORJENS!!
Täällä on parempi terveydenhuolto, ja saa suomenkielistä "hoitopalvelua".Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Yhtä lailla morjenshan se on, vaikka keskenmeno tulisi Suomessakin. Eli se tulee, jos on tullakseen.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:En todellakaan. Siellä kun tulee keskenmeno tms niin MORJENS!!
Kyllä mä uskaltaisin lähteä, jos raskaus on mennyt hyvin.
Taisi tarkoittaa morjens mammallekin.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:En todellakaan. Siellä kun tulee keskenmeno tms niin MORJENS!!
Onhan Thaimaassakin hyviä sairaaloita. Ja sama se kai on, saako keskenmenon suomeksi vai enkuksi.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Täällä on parempi terveydenhuolto, ja saa suomenkielistä "hoitopalvelua".Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Yhtä lailla morjenshan se on, vaikka keskenmeno tulisi Suomessakin. Eli se tulee, jos on tullakseen.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:En todellakaan. Siellä kun tulee keskenmeno tms niin MORJENS!!
no ripulissa ja liiassa helteessä ei muutenkaan ole kivaa.Alkuperäinen kirjoittaja jooei:Ei ole ripulissakaan ihan kiva raskaana olla tai helteessä.
no ei ole mahdotonta jäädä auton alle kun on raskaanaAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jep, mut ei mahdotonta!Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:keskenmeno noilla viikoilla on aika harvinaista.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:En todellakaan. Siellä kun tulee keskenmeno tms niin MORJENS!!
ei mulle ainakaan ois sama. Jos joutus kaavintaan, niin kyl mä halun et se tehtäs suomessa, eikä thaimaassa. Ja jos ois kohtukuolema, niin haluisin synnyttää ja haudata sen suomes, enkä kantaa kuollutta mukanani sieltä asti!!!Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Onhan Thaimaassakin hyviä sairaaloita. Ja sama se kai on, saako keskenmenon suomeksi vai enkuksi.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Täällä on parempi terveydenhuolto, ja saa suomenkielistä "hoitopalvelua".Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Yhtä lailla morjenshan se on, vaikka keskenmeno tulisi Suomessakin. Eli se tulee, jos on tullakseen.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:En todellakaan. Siellä kun tulee keskenmeno tms niin MORJENS!!
No siinä tapauksessa kannattaa pysyä Suomessa raskausaikaAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:ei mulle ainakaan ois sama. Jos joutus kaavintaan, niin kyl mä halun et se tehtäs suomessa, eikä thaimaassa. Ja jos ois kohtukuolema, niin haluisin synnyttää ja haudata sen suomes, enkä kantaa kuollutta mukanani sieltä asti!!!Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Onhan Thaimaassakin hyviä sairaaloita. Ja sama se kai on, saako keskenmenon suomeksi vai enkuksi.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Täällä on parempi terveydenhuolto, ja saa suomenkielistä "hoitopalvelua".Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Yhtä lailla morjenshan se on, vaikka keskenmeno tulisi Suomessakin. Eli se tulee, jos on tullakseen.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:En todellakaan. Siellä kun tulee keskenmeno tms niin MORJENS!!
Älä oo niin pässi et juoksut auton alle!!!no ei ole mahdotonta jäädä auton alle kun on raskaanaAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jep, mut ei mahdotonta!Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:keskenmeno noilla viikoilla on aika harvinaista.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:En todellakaan. Siellä kun tulee keskenmeno tms niin MORJENS!!