Uskolliset perheenisät vol.10

  • Viestiketjun aloittaja Hymyilyttää
  • Ensimmäinen viesti
Hymyilyttää
Sattuipa tänään hassu tilanne töissä. Juteltiin siinä kahvitauolla kollegoiden kanssa ja kun sattumalta ollaan likipitäen samaa ikäluokkaa kaikki neljä, niin juttu luisui teini-iän kommelluksiin ja sitä kautta nykypäivään (mitä kellekin vanhalle kamulle kuuluu)

No, kävipä siinä sitten ilmi, että eräskin oikein perhekeskeisenä pidetty ukkomies/ perheenisä onkin melkoinen häntäheikki. Vaimo raukka aika korkeassa virassa valtiolla meidän pienehkössä kaupungissa ja varmaan puoli kaupunkia nauraa hälle, kun ei tiedä tuon taivaallista "uskollisen" miehensä puuhista. Meistä nimittäin kaikilla oli tiedossa ystäviä/ tuttavia tms. joilla ollut sutinaa sen miehen kanssa.

Tilaisuus tekee varkaan...
 
Näinpäs, kaikki me tiedetään laumoittain näitä "uskollisia perheenisiä" ja silti halutaan uskoa ainakin omiemme olevan sellaisia oikeasti - tosin minulle sillä ei juuri nyt ole väliä :whistle: voi käydä nu##imassa vaikka kaikki kolot ja ei juuri hetkauta :headwall: :headwall: :headwall: en mitään siinä menettäisi :whistle: :whistle: :whistle:
 
näin meillä
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Innaliini:
Minä en kyllä vaimolle naurais, vaan tälle häntäheikille, itsestäänhän tuo vain tekee tumpelon aasin!!!
Jeps... en mäkään ymmärrä miksi se vaimo on se naurettava osapuoli
Kyllä sille vaimollekin voi vähän jo tuossa tilanteessa nauraa, kun ei tajua mitä peliä selän takana pidetään

 
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Tosta kirjoituksesta tosiaan saa sen kuvan, että tämä mies on se hassun hauska, ja vaimo on huvittava ja naurettava sen takia kun ei tiedä miehensä puuhista... Ja mistäs tiiätte vaik tietäiski?
Tiedän 110% varmuudella ettei tiedä, sillä työkaverini on hänen ystävänsä muttei tohdi kertoa. Mikä sinänsä surullista
 
Alkuperäinen kirjoittaja näin meillä:
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Innaliini:
Minä en kyllä vaimolle naurais, vaan tälle häntäheikille, itsestäänhän tuo vain tekee tumpelon aasin!!!
Jeps... en mäkään ymmärrä miksi se vaimo on se naurettava osapuoli
Kyllä sille vaimollekin voi vähän jo tuossa tilanteessa nauraa, kun ei tajua mitä peliä selän takana pidetään
Ehkä tietää mutta ei anna julki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja näin meillä:
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Innaliini:
Minä en kyllä vaimolle naurais, vaan tälle häntäheikille, itsestäänhän tuo vain tekee tumpelon aasin!!!
Jeps... en mäkään ymmärrä miksi se vaimo on se naurettava osapuoli
Kyllä sille vaimollekin voi vähän jo tuossa tilanteessa nauraa, kun ei tajua mitä peliä selän takana pidetään

Joo ja kaikille naisille kenen mies käy vieraissa voi nauraa? Naurettava tässä tarinassa on se mies, tai ei sitä edes mieheks voi sanoa, marjanpoimija se on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja näin meillä:
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Innaliini:
Minä en kyllä vaimolle naurais, vaan tälle häntäheikille, itsestäänhän tuo vain tekee tumpelon aasin!!!
Jeps... en mäkään ymmärrä miksi se vaimo on se naurettava osapuoli
Kyllä sille vaimollekin voi vähän jo tuossa tilanteessa nauraa, kun ei tajua mitä peliä selän takana pidetään
Yksityisetsiväkö pitäisi palkata ukkoa vahtimaan? Ihan oikeasti, jos kaikkia muita sen ukon touhut häiritsee, niin miksi kukaan ei kerro sille "naurettavalle" vaimolle joka tuskin haluaa olla joku yleinen naureskelun kohde...
 
surullista
on jos tosiaan naurun kohde on rouva. Veikkaan, että kyllä rouva tietää, mutta miksi ihmeessä pitäisi mennä julistamaan kirkolle jokaiselle vastaantulijalle "tietoaan". Häpeä on ihan tarpeeksi kova muutenkin. On kokemusta, exäni oli tällainen häntis.
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja Hymyilyttää:
Sattuipa tänään hassu tilanne töissä. Juteltiin siinä kahvitauolla kollegoiden kanssa ja kun sattumalta ollaan likipitäen samaa ikäluokkaa kaikki neljä, niin juttu luisui teini-iän kommelluksiin ja sitä kautta nykypäivään (mitä kellekin vanhalle kamulle kuuluu)

No, kävipä siinä sitten ilmi, että eräskin oikein perhekeskeisenä pidetty ukkomies/ perheenisä onkin melkoinen häntäheikki. Vaimo raukka aika korkeassa virassa valtiolla meidän pienehkössä kaupungissa ja varmaan puoli kaupunkia nauraa hälle, kun ei tiedä tuon taivaallista "uskollisen" miehensä puuhista. Meistä nimittäin kaikilla oli tiedossa ystäviä/ tuttavia tms. joilla ollut sutinaa sen miehen kanssa.

Tilaisuus tekee varkaan...
 
surullista
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No, kai te nyt tajuatte että tuo "nauraa" oli lähinnä kuvaannollinen ilmaisu tuohon tekstiin.
No en mä sitä kirjaimellisesti ottanutkaan. Mutta kyllä se "nauraa" kuvaa aika hyvin sitä asennetta mikä ainakin sulla ilmeisesti on tätä naista kohtaan...
Minusta kuulostaa vahingonilolta.

 
heh heh, naurattaa ihan niin et meinaa kuset mennä housuun...täällä kyllä ihmeellistä porukkaa :headwall:

jos naista petetään (tai miestä, korkeesta virasta huolimatta) niin kyllä se naurettava osapuoli on se pettäjä :eek:

jos minä pettäisin puolisoani, tekisin sen hiljaa ja salaa, ettei se ressukka vaan joutuis naurettavaks sekä petetyks :xmas:
 
uskokaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No, kai te nyt tajuatte että tuo "nauraa" oli lähinnä kuvaannollinen ilmaisu tuohon tekstiin.
Mä luulen että aloittaja tarkoitti tällä "naurajilla" niitä naisia, joilla on nimenomaan ollut sitä peliä sen ukon kanssa. Kyllä niitä varmaan kuulkaas vähän hymyilyttää tilanne
 
Alkuperäinen kirjoittaja uskokaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No, kai te nyt tajuatte että tuo "nauraa" oli lähinnä kuvaannollinen ilmaisu tuohon tekstiin.
Mä luulen että aloittaja tarkoitti tällä "naurajilla" niitä naisia, joilla on nimenomaan ollut sitä peliä sen ukon kanssa. Kyllä niitä varmaan kuulkaas vähän hymyilyttää tilanne

Miksi?

Muakin jo hymyilyttää, jos maailmassa on niin tyhmiä naisia etteivät edes ymmärrä hävetä kun varatun kanssa vehtaavat.

Ei hitto.
 
Alkuperäinen kirjoittaja uskokaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No, kai te nyt tajuatte että tuo "nauraa" oli lähinnä kuvaannollinen ilmaisu tuohon tekstiin.
Mä luulen että aloittaja tarkoitti tällä "naurajilla" niitä naisia, joilla on nimenomaan ollut sitä peliä sen ukon kanssa. Kyllä niitä varmaan kuulkaas vähän hymyilyttää tilanne
No se taas kertoo jotain niistä naisista :whistle:
 
No, tälläkin hetkellä tiedän, että yksi ukko ei ole avovaimolleen uskollinen, eikä kyllä naurata yhtään. Ensi kesänä menossa kuulemma naimisiin. Enkä voi kertoa, koska liian paljon menisi rikki siinä. Lapsia ja kaikkea.
En tiedä mitä noiden kusipäiden päässä liikkuu, kun noin pettävät. Tuskin tämäkään haluaa avovaimostaan koskaan erota.
 

Yhteistyössä