Uskoako miestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmmhmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmmhmm"

Vieras
Mies oli viikonloppuna iltaa viettämässä miesporukalla. Aamulla kun heräsin niin ei ukkoa näkynyt missään. Koitin soittaa pari kertaa, mutta puhelin oli kiinni. Kolmelta päivällä tuli kaverin kännykästä viestiä, että puhelin katosi. Raahautui sitten kaveriltaan kotiin kahdeksan aikaan illalla ja ilmeisesti kännykkä oli löytynyt, kun kaveri siihen oli soittanut. Kysyin, että miten se on mahdollista koska puhelin oli kiinni? Kuulemma joku _arvasi_ hänen pin koodinsa :o Voinko mä ihan vilpittömästi uskoa että tarina on totta? Ja miksi mä sitä täältä kysyn? Kiinnostaa vaan uskoisitteko te.. Pieni luottamuksen puute kai sitten ja asia vaivaa :(

Minä en uskoisi. Kuulostaa aika tekaistulta toi pin-koodi hässäkkä... Olis vaan sanonu että puhelin löytykin vaikka sohvan tyynyn välistä kun kovasti etsi. Se olis uskottavaa, toi valitettavasti ei ole :(

Kuulemma pin koodi niin helposti arvattavissa, mut miksi mua epäillyttää tää homma. En viitsisi hernepalkoa vetää nenään, kun mieheni kieltää tietysti kaiken kun suoraan jo kysyin.

Niin kai. En tiedä mitä ajattelisin. Sovittiin, että jos yöksi jää niin kertoo että kenelle. Mieheni on sellainen tapaus joka ei paljoa puhu niin en tiedä kertoisiko jos jotain olisi käynytkin. Mä antaisin anteeksi jos suoraan vaan sanoisi mut salailu on ehdoton ei.

meil jos jäädään jonnekin yöksi niin kotiin pyritään raahautumaan mahdollisimman aikasin eli viimesitään klo 12. olisin hrneenä jo tuosta ilta kahdeksalta kotona. tietenkin jos joutuu autolla ajamaan niin eri asia. ja toi pin koodi juttu oli todella huono....

Kännykän oli löytänyt joku tuntematon henkilö. Se ihmetyttääkin et miksi on puhelinta edes yrittänyt avata ja se että miten juuri sen jälkeen on avannut kun minuun on otettu ensin kaverin puhelimella yhteyttä puhelimen katoamisesta. Kai oon vasn epäluuloinen.

Siis hän oli jossain kaverin luona, jossa puhelin meni hukkaan, jonka ainakin kaveri tiesi kun kerran viestiä puhelimesta laitettiin. Sitten joku kolmas henkilö (kuka?) löysi puhelimen, arvasi sen pin-koodin, avasi puhelimen jaa... jostain syystä ei kysynyt keneltäkään paikan päällä että hei, kenen puhelin tää vois olla? Ja sitten sun miehen kaveri soitti siihen ja luuri ikään kuin vahingossa löytyi?

:D

Joo ei menis läpi. Kannattaa miehellekin sanoa,että keksi ensi kerralla parempi.

• Tykkää
Reactions: Minni:)
kuulostaa todella kummalliselta tarinalta ja ihmetyttää myös miksi mies on kotiutunut niin myöhään - ja ylipäätään vasta iltapäivällä ilmottanut sulle. Tietysti jos toi on jotenkin sun miehen tyylistä toimintaa niin ehkä.. mun miehen kohdalla ei ainakaan menis läpi kun olis häneltä todella outoa käytöstä.

Puhelin löytyi jostain kadulta. Joku ulkopuolinen sen löysi. Kaverin puhelimesta soittivat siihen niin siellä vastasikin joku. Mut puhelin oli vielä kii ennen kuin minuun otettiin yhteyttä kaverin puhelimesta. Selitän varmaan hieman epäselvästi :D pahoittelen. Epäselvää mullekin

[QUOTE="Hmmhmm";25531651]Kännykän oli löytänyt joku tuntematon henkilö. Se ihmetyttääkin et miksi on puhelinta edes yrittänyt avata ja se että miten juuri sen jälkeen on avannut kun minuun on otettu ensin kaverin puhelimella yhteyttä puhelimen katoamisesta. Kai oon vasn epäluuloinen.[/QUOTE]

No just sen takia, että siihen voi soittaa, ja kertoa olevansa puhelimen omistaja. Rehellisiäkin ihmisiä kun vielä on.

En tiedä pin koodia enkä tyhmänä tajunnut kysyä. Ehkä annan asian olla. Syytön ennen kuin toisin todistetaan ja voi se olla että suurentelin päässäni tätä

Yhteistyössä