uskoakko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kännikalako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kännikalako?

Vieras
siis en nyt tiedä että uskonko miestäni vai en.....tuli tänään reissuhommista (rakennusala) ja sanoi että työmaalla hirmuinen hoppu, että pitää mennä tänään takaisin. no uskoin, ja sanoin että soittaa kunhan on perillä. ei kuulunut mitään, ja soitin itse, kun päättelin että olisi pitänyt olla perillä. ukko ei vastannut. soitin uudestaan, ei vastannut. sitten tuli jonkin ajan päästä viesti että känny oli tippunut järveen, että oli ollut kiinni, kuivatuksessa. OK, tiedän että työmaa saaressa, eli joutuu soutamaan sinne. mutta, jos puhelin kiinni, niin eikös silloin puhelu mene vastaajaan? minun soittoni eivät heti menneet. laitoin viestin että voisi soittaa, mutta tuli viesti että ei uskalla, kun puhelin märkä!sitten tuli viesti, että kun yrittää soittaa, niin kuuluu vaan suhinaa, että soita sinä minulle. no soitin ja kuulin ukon puheet ihan täysin, mutta ukko sanoi että pätkii pahasti, soitan huomenna!!!eli kusettako suorastaan, vai uskonko? ja OK olen pari paukkua nauttinut, mutta ei ole enne tehnyt minua mustasukkaiseksi, eli ei johtune alkoholin määrästä!!!

luin aloitukseni,ja siitä saa kyllä käsityksen, että olisin tosi humalassa, mutta en ole!eli jos tästä johtuu vastauksien puute, niin unohtakaa!mutta olisi hauska tietää että miten te muut suhtautuisitte tällaiseen asiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vai niin:
Alkuperäinen kirjoittaja täällä:
se miehesi on meillä, hän sammui sohvallemme

Sinnekkö se tuli, luulin että läks kottiisa ko meiltä lähti.

No ei lähteny, soitti ja sanoi että kotiin ei viitti mennä, että yrittää kaataa "vieraita" naisia mahdollisimman monta tänä yönä ;)

Jos känny tippuu järveen.Luulis että ois sen jälkeen entinen känny?
näin ainakin meille kävi.Kuivatuksesta mitään apua ollut sen jälkeen enää.
Joten itse en usko tuota tarinaa jos ois mun mies

Meillä sama homma. Isäntä tiputtanu sen kymmenenki kerran kännyn jorpakkoon tai vastaavaan. Mutta aina soittanu kaverin puhelimesta että näin kävi. Mutta tuo sun ukkos touhu on aika askarruttavaa... Ite epäiilisin kas.

Alkuperäinen kirjoittaja kehvatsu:
Alkuperäinen kirjoittaja vai niin:
se miehesi on meillä, hän sammui sohvallemme

Sinnekkö se tuli, luulin että läks kottiisa ko meiltä lähti.

No ei lähteny, soitti ja sanoi että kotiin ei viitti mennä, että yrittää kaataa "vieraita" naisia mahdollisimman monta tänä yönä ;)

No kaaduitko?

Jep, vaikkei mikään iso "se" ollutkaan, harmi vain kun sammui heti sen jälkeen!

Yhteistyössä