K
kännikalako?
Vieras
siis en nyt tiedä että uskonko miestäni vai en.....tuli tänään reissuhommista (rakennusala) ja sanoi että työmaalla hirmuinen hoppu, että pitää mennä tänään takaisin. no uskoin, ja sanoin että soittaa kunhan on perillä. ei kuulunut mitään, ja soitin itse, kun päättelin että olisi pitänyt olla perillä. ukko ei vastannut. soitin uudestaan, ei vastannut. sitten tuli jonkin ajan päästä viesti että känny oli tippunut järveen, että oli ollut kiinni, kuivatuksessa. OK, tiedän että työmaa saaressa, eli joutuu soutamaan sinne. mutta, jos puhelin kiinni, niin eikös silloin puhelu mene vastaajaan? minun soittoni eivät heti menneet. laitoin viestin että voisi soittaa, mutta tuli viesti että ei uskalla, kun puhelin märkä!sitten tuli viesti, että kun yrittää soittaa, niin kuuluu vaan suhinaa, että soita sinä minulle. no soitin ja kuulin ukon puheet ihan täysin, mutta ukko sanoi että pätkii pahasti, soitan huomenna!!!eli kusettako suorastaan, vai uskonko? ja OK olen pari paukkua nauttinut, mutta ei ole enne tehnyt minua mustasukkaiseksi, eli ei johtune alkoholin määrästä!!!