Uskaltauduin tänään

soittamaan itselleni hammaslääkäri ajan :/

Yksi hammas jo pitkään jomottanut, olen vaan koittanut pitkittää ja pitkittää... Mikä on tyhmää kyllä :whistle: mutta mä pelkään hammaslääkärissä käyntiä! Edes synnytys ei ole niin paha ja pelottava :whistle:

hieno homma!!! :flower: mä kanssa kammoksun ja meni tuossa sellaiset 7 vuotta että en käynyt ja nyt kun kävin niin jäi hyvä mieli kun sitten ne tulee hoidettua, eikä se loppujen lopuksi ollut niin paha mitä odotin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
hieno homma!!! :flower: mä kanssa kammoksun ja meni tuossa sellaiset 7 vuotta että en käynyt ja nyt kun kävin niin jäi hyvä mieli kun sitten ne tulee hoidettua, eikä se loppujen lopuksi ollut niin paha mitä odotin. :)
Rystyset valkoisena puristan penkistä ja tuntuu, että happi loppuu siihen paikkaan :( mä en tykkää, en haluu!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Rystyset valkoisena puristan penkistä ja tuntuu, että happi loppuu siihen paikkaan :( mä en tykkää, en haluu!!!
kun tulin hampilasta niin tärisin kun lihakset pääsi rentoutumaan, olin jännittänyt niin kamalasti.. :D hyvin se menee ja sit sul on hyvä mieli kun oot käyny. :hug:

Vepasto
Mulla olis edessä viisaudenhampaan leikkaus. Ja pitää kuulemma mennä ihan hammaskirurgille. Mua pelottaa jo valmiiksi. Synnytyksessä on se hyvä puoli, että sinne on pakko mennä kun on sen aika, sitä ei voi pitkittää. :whistle:

Mulla on varmaan joka hampaassa jotain vikaa.. Sekä oudosti järjestäytyneet hampaat, sekä poskihampaat jotenkin "kierteellä"... Hammaslääkärit sanoo aina "tuus kattoo tätä! Aika mielenkiintoista.. Tiesitkö että sulla on..".

Jostain syystä tulevat aina siihen tulokseen että täytyy ihan nyt ottaa ja katsoa röntgenillä ensin... No raskaaksi tullessahan mä sinne vasta tajuan kömpiä, enkä tosiaan halua että otetaan röntgenkuvia, vaikka alkuraskaudesta melko turvallista onkin.. Hampaat jää sitten taas hoitamatta kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
kun tulin hampilasta niin tärisin kun lihakset pääsi rentoutumaan, olin jännittänyt niin kamalasti.. :D hyvin se menee ja sit sul on hyvä mieli kun oot käyny. :hug:
No se on totta, että hyvä mieli siitä jää. Mua vaan pelottaa, että käy taas samoin kuin muutama vuosi sitten... Olin ensin tarkastuksessa ja sieltä sain ajan hammaslääkäriin, mulla oli muutama paikattava reikä. No, mulla oli sitten kova yskä, en voinut mennä sain uuden ajan, no sit seuraava aika, kun oli tuli muita 'kiireitä', kolmannella kerralla sitten sain itteäni niskasta kiinni ja sitten reikä oli jo niin iso, ettei puudutuskaan auttanut, melkein hermossa asti sanoi lääkäri. Se oli KAUHEAA! Ja yhteen hampaasen on tehty juurihoito, mikä sitten alkoi mätimään, sinne oli varmaan jääny jotain möhnää :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Mulla olis edessä viisaudenhampaan leikkaus. Ja pitää kuulemma mennä ihan hammaskirurgille. Mua pelottaa jo valmiiksi. Synnytyksessä on se hyvä puoli, että sinne on pakko mennä kun on sen aika, sitä ei voi pitkittää. :whistle:
sama homma edessä... :whistle: sitä soittoa odotellessa että aika on.. iik!

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
mulla leikattu 2 hammasta.
ei sitä kaikki hammaslääkärit tee, leikausta.
ne puuduttaa niin hyvin ettei siinä tunnu muun kuin että jotain tehdään. ei satu.
pyydät vaan kunnon kipulääkkeet kotiin. ekaksi sain vaan buranaa ja sattui todella paljon kotona.
toisella kertaa sain komio kipulääkkeitä niiin en tuntenut kipua

Yhteistyössä