Uskaltaisko blondata itse hiukset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hei

Vieras
Oon vannonut, että en niin tee enää ikinä. Siis blondaa itse takas, kun on ollu muuta väriä päässä. Viimeks kun tein, olin tipun keltainen. :D Nyt kun se sopis kuitenkin vissiin pääsiäiseen, oon miettiny, pitäskö koittaa.

Hiusten oma väri on blondiakin blondimpi, mutta niitä on värjäilty tummemmaksi ruskeaksi. Mukana on raitaa eli on tummempaa ja vähän vaaleampaa, ei kovin punertavaa.

Uskaltaisko? Millä värillä kantsis, jos kantsis? Jos laittas eka värinpoiston ja siihen päälle jonkun toisen? Mikä ois hyvä? :D

no minä kokeilin itse tumman ruskeasta värjätä vaaleaan.. kaksi värinpoistoa= orannssi
laitoin tuhkanvaalean siihen vielä = vaalean oranssi :D
tuo tuhkanvaalea on ihan hyvä, mun hiuksia ei vaalentanu, muiden kyllä.. ja huonoon kuntoon menee hiukset jos eii muuta..

Mäkin haluaisin vaalentaa, tosin en blondiksi vaan sellaiseksi hiekanruskeaksi, tällä hetkellä mulla on ihan tummanruskeat, melkeen mustat... Värinpoistoa oon ajatellut, mutta vielä en oo uskaltanut!

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Mäkin haluaisin vaalentaa, tosin en blondiksi vaan sellaiseksi hiekanruskeaksi, tällä hetkellä mulla on ihan tummanruskeat, melkeen mustat... Värinpoistoa oon ajatellut, mutta vielä en oo uskaltanut!

Mun kaveri tekin ton just kampaajalla ja sille laitettiin ekana värinpoisto ja sit uusväri. Mut en tekis totakaan kyllä itse, koska kokemusta on: blondattuun liian kylmä ruskean sävy ja tulos on vihreä. =)

Mut okei, mä varaan kampaaja-ajan..

Yhteistyössä