V
"vieras"
Vieras
Mies oli 10 v. naimisissa, erosi, ja sitten on hypellyt naisesta naiseen muutaman kuukauden välein. Nyt minussa on kuulema löytänyt elämänsä rakkauden, eikä ikinä ole tuntenut näin. Minua vähän epäilyttää, kun nuo naiset ovat niin tiheään vaihtuneet. Entä jos se on jokaisen kohdalla vakuuttanut samaa ikuista rakkautta, mutta joku onkin sitten myöhemmin mennyt pieleen? On kyllä selittänyt kaikki nuo edelliset tapaukset, mutta silti ärsyttää. Olen mustasukkainen, myönnän. Tulee outo olo kun miehen lapset mainitsevat edellisiä tyttöystäviä nimillä, tai kertovat juttuja mitä sattui "iskän entisen tyttöystävän kanssa". Kerran yksi lapsista kutsui minua edellisen tyttökaverin nimellä. Otin siitä pulttia kyllä, miehelle, en lapselle maininnut mitään. Olenko minä erityisen mustasukkainen, vai miltä teistä tuntuisi? Olisi kiva saada jonkun toisen näkökulma asiaan. Nyt olemme seurustelleen jo melko pitkään, ja suhde alkaa vakiintua, mutta silti on pelko persiissä just noiden entisten takia. Vannoo rakastavansa mua ja sanoo, että minussa on löytänyt etsimänsä. Parempaa miestä en ole ikinä tavannut. Ajan myötä kai se menneisyys unohtuu.