Uskaltaisitko vakavaan suhteeseen miehen kanssa, jolla on ollut useita lyhyitä suhteita avioeron jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mies oli 10 v. naimisissa, erosi, ja sitten on hypellyt naisesta naiseen muutaman kuukauden välein. Nyt minussa on kuulema löytänyt elämänsä rakkauden, eikä ikinä ole tuntenut näin. Minua vähän epäilyttää, kun nuo naiset ovat niin tiheään vaihtuneet. Entä jos se on jokaisen kohdalla vakuuttanut samaa ikuista rakkautta, mutta joku onkin sitten myöhemmin mennyt pieleen? On kyllä selittänyt kaikki nuo edelliset tapaukset, mutta silti ärsyttää. Olen mustasukkainen, myönnän. Tulee outo olo kun miehen lapset mainitsevat edellisiä tyttöystäviä nimillä, tai kertovat juttuja mitä sattui "iskän entisen tyttöystävän kanssa". Kerran yksi lapsista kutsui minua edellisen tyttökaverin nimellä. Otin siitä pulttia kyllä, miehelle, en lapselle maininnut mitään. Olenko minä erityisen mustasukkainen, vai miltä teistä tuntuisi? Olisi kiva saada jonkun toisen näkökulma asiaan. Nyt olemme seurustelleen jo melko pitkään, ja suhde alkaa vakiintua, mutta silti on pelko persiissä just noiden entisten takia. Vannoo rakastavansa mua ja sanoo, että minussa on löytänyt etsimänsä. Parempaa miestä en ole ikinä tavannut. Ajan myötä kai se menneisyys unohtuu.

Paha sanoa, kun en tunne miestä. Mutta jos nyt ei ole patologinen valehtelija, niin voihan tuo olla tottakin. Eron jälkeen voi tulla tarve just vähän seikkailla ja kenties mies on nyt sen tarpeen täyttänyt. ;)

Jokaisella meillä on menneisyys, myös sulla. Menneisyyttä et voi muuttaa, mutta voit vaikuttaa tulevaan. Yritä ottaa vaikka huumori avuks, nimittäin liialla mustasukkasuudella ajat miehen sun luota pois. Mies on tehny valinnan, hän haluaa olla sun kanssa ja entiset on entisiä. Vai puhuuko sun mies kaiho mielellä existään? Jokaisella saattaa olla irto suhteita eron jälkeen mutta, se ei tarkota että ne suhteet olis mitään seksiä tai seuraa vakavempia. Ne on ollu tavallaan laastarisuhteita ja auttanu pääsemään ns. pahimman yli.

No tähän ei ole kuin yks vastaus: ota selvää. Mikä pakko on heti olla suhteessa, eikö voi rauhassa tutustua ja jutella kaikki olennaisimmat asiat. Kuten että mitä odottaa parisuhteelta, mikä ihmisessä on tärkeää, mikä on itsessä omasta mielestä hyvää ja huonoa ja niin edespäin. Saatpa selville.

Jokaisella meillä on menneisyys, myös sulla. Menneisyyttä et voi muuttaa, mutta voit vaikuttaa tulevaan. Yritä ottaa vaikka huumori avuks, nimittäin liialla mustasukkasuudella ajat miehen sun luota pois. Mies on tehny valinnan, hän haluaa olla sun kanssa ja entiset on entisiä. Vai puhuuko sun mies kaiho mielellä existään? Jokaisella saattaa olla irto suhteita eron jälkeen mutta, se ei tarkota että ne suhteet olis mitään seksiä tai seuraa vakavempia. Ne on ollu tavallaan laastarisuhteita ja auttanu pääsemään ns. pahimman yli.

Ei ole valehtelija, vaan tosi rehellinen. Kaikki on päättynyt sen takia, ettei vaan ole loppujen lopuksi toiminut. Meillä taas molempien mielestä toimii. Pitää alkaa huumorilla ottamaan enemmän. Ei puhu ollenkaan existään, vaan sanoo, että ne kuuluivat tiettyyn vaiheeseen elämässä, ja nyt löytyi oikea ihminen. Pitää vaan oppia luottamaan, ja yritän ajatella, että ajan myötä unohdan. Ja olen todella kaksinaismoralistinen, koska itsellänikin on ollut eroni jälkeen suhteita. Kyllä mustasukkaisuus on vittumainen tauti.

Yhteistyössä