K
"karina"
Vieras
oma mies tätä ehdotti ja olen nyrpeä, koska viimeksi ystävän ollessa päiväkylässä hän oli kuulemma vitsillä heittänyt miehelleni, että hänellä on todella seksikäs vaimo (tarkoitti minua) ja saisi olla tyytyväinen kun on tekemättä sen ihmeempiä saanut minut koukkuunsa ja naimisiin asti. mieheni ei tiedä mitä tämä ystävä on hänen selkänsä takana tehnyt enkä ole uskaltanut kertoa, ovat olleet ystäviä teiniajoista asti.
ystävä tuli salaa katselemaan minua kun nukuin makkarissa ja heräsin kauhusta huomaten kuinka mies tuijotti minua himoiten. tekosyynä sanoi, että oma mieheni oli pyytänyt herättämään. en tiedä miksi ja miten tuollaista keksi, koska mieheni ei mitenkään voisi pyytää tuollaista. ei minua tarvitse herättää.
ystävä tuli salaa katselemaan minua kun nukuin makkarissa ja heräsin kauhusta huomaten kuinka mies tuijotti minua himoiten. tekosyynä sanoi, että oma mieheni oli pyytänyt herättämään. en tiedä miksi ja miten tuollaista keksi, koska mieheni ei mitenkään voisi pyytää tuollaista. ei minua tarvitse herättää.