uskaltaisitko antaa yöpaikan miehen ystävälle, kun oma miehesi ei ole kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "karina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"karina"

Vieras
oma mies tätä ehdotti ja olen nyrpeä, koska viimeksi ystävän ollessa päiväkylässä hän oli kuulemma vitsillä heittänyt miehelleni, että hänellä on todella seksikäs vaimo (tarkoitti minua) ja saisi olla tyytyväinen kun on tekemättä sen ihmeempiä saanut minut koukkuunsa ja naimisiin asti. mieheni ei tiedä mitä tämä ystävä on hänen selkänsä takana tehnyt enkä ole uskaltanut kertoa, ovat olleet ystäviä teiniajoista asti.
ystävä tuli salaa katselemaan minua kun nukuin makkarissa ja heräsin kauhusta huomaten kuinka mies tuijotti minua himoiten. tekosyynä sanoi, että oma mieheni oli pyytänyt herättämään. en tiedä miksi ja miten tuollaista keksi, koska mieheni ei mitenkään voisi pyytää tuollaista. ei minua tarvitse herättää. :(

No en tuossa tilanteessa. Toteaisin miehelle, että sun ystävä ei ole luotettava ja että tuskin haluaa jättää sua khden miehen kanssa, jonka mielestä olet seksikäs ja joka tuijottaa sua himoiten kun nukut. Harvempi täyspäinen mies haluaisi ;)

no en päästäsi tuossa tilanteessa!!!!! mun ukolla on muutama ystävä jonka tunnen itekin niin hyvin että päästäisi varmasti, mutta sinun tilanteessa en missään nimessä!

No en antais yöpaikkaa jos olis tuollainen friikki kaverina ukolla. Mut siis oman ukkoni oikeille kavereille voisin antaa yösijan, vaikka ukko ei oliskaan kotona, kaikki fiksuja tyyppejä.

Kuule mun miäs sano et sun miähes joko testaa sua ootko lumppu joka nussii sen kavereita tai sitten saa ite kicksejä siitä että sä nussit sen kaveria ja se haluu et niin käy!!!! ooämgee hei

[QUOTE="karina";28865161]oma mies tätä ehdotti ja olen nyrpeä, koska viimeksi ystävän ollessa päiväkylässä hän oli kuulemma vitsillä heittänyt miehelleni, että hänellä on todella seksikäs vaimo (tarkoitti minua) ja saisi olla tyytyväinen kun on tekemättä sen ihmeempiä saanut minut koukkuunsa ja naimisiin asti. mieheni ei tiedä mitä tämä ystävä on hänen selkänsä takana tehnyt enkä ole uskaltanut kertoa, ovat olleet ystäviä teiniajoista asti.
ystävä tuli salaa katselemaan minua kun nukuin makkarissa ja heräsin kauhusta huomaten kuinka mies tuijotti minua himoiten. tekosyynä sanoi, että oma mieheni oli pyytänyt herättämään. en tiedä miksi ja miten tuollaista keksi, koska mieheni ei mitenkään voisi pyytää tuollaista. ei minua tarvitse herättää. :([/QUOTE]

Miksi et puhunut miehellesi tuosta tapauksesta?

[QUOTE="karina";28865161]tekosyynä sanoi, että oma mieheni oli pyytänyt herättämään. en tiedä miksi ja miten tuollaista keksi, koska mieheni ei mitenkään voisi pyytää tuollaista. [/QUOTE]

Puhu miehellesi, sillä asia selviää. Jos ystävä olisi valehdellut, hän olisi entinen ystävä.

tai annat sen ukon tulla teille yöksi ja menet itse juuri siksi yöksi muualle? näin säilyy kaverisopu jos esim. on tarvis yöpaikalle työmatkan tms. takia, jos ihan muutenvaan on tulossa teille kun mies ei kotona niin en päästäisi tulemaan, olisin vain vaivautunut koko ajan jne.
oman mieheni oikeat ystävät päästäisin toki meille nukkumaan ( pari olen päästänytkin) mutta tuo kuulostaa kyllä vähän kummalliselle.

Yhteistyössä