Uskaltaisikohan sitä vielä raskautua

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Lapsia on jo kolme ja vauvakuumetta on ilmassa.Kierukka otettiin vasta pois ja kohta vois alkaa yrittämään mutta jotenki kauhistuttaa nämä lamat ym.Ei varmaan kannattas tämmösiä pohtia mutta jotenki sitä miettii että onko aika nyt sopiva vielä.

AAM
jaa-a taloudellisesti kun miettiin nin eihän se lapsenteko mtn rahakasta puuhaa ole mutta siihen ei koskaa varmaan ole hyvää aikaa..
jos tunnet jaksavasi, ikä ei ole este ? ja mieskin on mukana niin miksi ei.
työtä on tietysti toimeentulon kannalta hyvä olla puolisollasi.. :whistle: muutoi voi arki olla rankkaa.

*muoks* mutta ihminen on sopeutuvainen pakonkin edessä.. tuohon työ aspektiin jos viittaa :)

ap
Olen kotiäitinä ja mies on yrittäjä.Työt ei varmasti kovin nopeasti lopu.Minulla itsellä ei ole työpaikkaa odottamassa.Olen työskennellyt miehen yrityksessä sen mitä lapsilta olen ehtinyt.

Cassy
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen kotiäitinä ja mies on yrittäjä.Työt ei varmasti kovin nopeasti lopu.Minulla itsellä ei ole työpaikkaa odottamassa.Olen työskennellyt miehen yrityksessä sen mitä lapsilta olen ehtinyt.
Jo teillä on hyvä luottamus miehen työtilanteeseen, niin antakaa palaa. Taantumia tulee ja menee.

ap
Luulen että töitä miehellä riittää mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä tulee.Alle 30v ollaan kumpikin että iän puolesta ei sillä tavalla kiire ole.Minut on nyt ihan kokonaan peloteltu tuolla lamalla ettei tiedä ja uskalla tehdä oikein mitään.Tyhmää kai tämä on...

Yhteistyössä