Uskaltaisikohan Sitä Tehdä Aamulla Testin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Red Dragon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Red Dragon

Aktiivinen jäsen
25.03.2005
7 279
0
36
43
Finland
red-dragon.vuodatus.net
Otsikossa olikin kysymys.. Mieli tekis.. Mutta jos se on negatiivinen, ni ei kiva :/ . Kierto on tänään 24/21.. Tiistaina näytti negan, jolloin oli kierto 21/21..

Tätioireita ei ole ollenkaan.. Rintoja nipistelee, jatkuva vessahätä, väsymys, ainainen nälkä.. Ois oikeastaan ainoat raskausoireet, jotka tulee mieleen..

Mutta pähkäilijän roolissa olen nyt.. Tehdäkö vai eikö tehdä, siinäpä vasta pulma.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Te olette kyllä ihania! Mutta just äsken kävin vessassa ja suihkussa :ashamed: . Taidanpa siis testin heti aamulla kun herään klo 6.

Mutta älkää nyt kukkapuskia ottako viel valmiix! Taitaa kuitenkin tulla :'( .. Koska en usko, että toisesta yrityskerrasta viel tärppää..

Muistahan sitten käydä heti laittamassa testitulos tänne. Toivotaan parasta :hug:

Kiitos teille kannustuksesta! :hug: :hug:
Mie lähen tästä nukkumaan, jotta jaksan herätä aamulla töihin..
Tulen kertomaan tänne heti tuloksen=). Jos ei vain oo täti pörränny tulla yöllä..

Mutta kun mie tein sen testin Acon:in Early Detection -testillä.. Ja senhän sanotaan olevan herkin testi? Kaapissa odottelee apteekin oma testi.. Ku oli jotenkin outo tehdä pipetillä..

Hyvää Yötä Kaikille! :hug: (jos vain saan unen päästä kii..)

Huomenta!

Tein äsken testin ja negaahan se näytti :'( .

On kai se vain pakko uskoa, että tästä kierrosta ei ole vielä tärpännyt.
Joten mulla on varmaankin nytten aika pitkä kierto kerran täti ei ole viel tullut. Helkutin kierukka, joka luultavasti sotki nämä kierto hommat.. Kierukan poiston jälkeen tuli menkat 21 päivän kierrolla..

kaikki ei tähän usko mutta meillä ja mun kaveriperheellä ja muillakin oon kuullut auttaneen.tärppäsi kun join rybndeckerin greippimehua kierron alusta 2dl pv niin samassa kierrossa tärppäsi. 6kiertoa oli negaa ennen sitä ja tämä oli ainoa muuttuja. kerroinpa vaan, ei se varmaan kaikilla auta... siinä on siis runsaasti foolihappoa joka tekee siittiöille hyvät elinolosuhteet. mies joi kanssa mehua mutta ihan huvikseen, en tiä auttoiko se mitään.

mä tein testin eilen 32/32-35. viimeiset 3 kiertoa ollut tuo 35. ja plussa se sieltä pärähti. mutta voihan se plussa näkyä vasta myöhemminkin testissä, siis vasta kun menkat on reippaasti myöhässä :hug:

Mäki tässä jännäilen joko tulis tärppi.Huonolta kyllä näyttää,kun mulla alko menkkakivut tänään. :'( Mulle tosta greippimehusta ei ollu apua.
Plussaonnea yrittäville! :wave:

No höh :(
Mutta ehkä sun elimistö vasta hakee sitä oikeaa kiertoa ja tärppi tulee kun vähiten sitä odotat! Pascafiilis sulla varmasti on :hug:

Mut odottele silti vielä, testaa vaikka viikon päästä uudelleen jollei täti punainen ole tullut kyläilemään ennen sitä.
Mä olen henk.koht. sitä mieltä, että tuo greippimehun juominen on silkkaa humpuukia...

Yhteistyössä