Uskaltaisikohan jo siirtyä tuonne odotus puolelle?

• Viestiketjun aloittaja Sidney
  • Ensimmäinen viesti
Sidney
Tänää tein tuossa töitten jälkeen testin ku ei noita menkkoja ole kuulunut ja kas kummaa se näytti plussaa, mutta varovaisilla mielin olen täällä ja muuallakin ja päivä kerrallaan mennään eteenpäin!! :hug:

Nyt äippä
Voi miten ihana lukea näitä plussauutisia näin uudenvuoden kunniaksi, onnea ja ja toivotaan kaikkea hyvää ja enkeleitä odotukseen. Olen onnellinen sinun puolestasi, sillä teillä on ollut raskas syksy, mitä olen lukenut kirjoituksiasi.
Tää taisi olla ihan luomuplussa vai ?
Meillä alkaa ivf hoidot puolen kuun maissa, toivottavasti tulisi plussa meillekin uudenvuoden lahjaksi.

Sidney
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2005 klo 11:39 Nyt äippä kirjoitti:
Voi miten ihana lukea näitä plussauutisia näin uudenvuoden kunniaksi, onnea ja ja toivotaan kaikkea hyvää ja enkeleitä odotukseen. Olen onnellinen sinun puolestasi, sillä teillä on ollut raskas syksy, mitä olen lukenut kirjoituksiasi.
Tää taisi olla ihan luomuplussa vai ?
Meillä alkaa ivf hoidot puolen kuun maissa, toivottavasti tulisi plussa meillekin uudenvuoden lahjaksi.
No mä olin 3.12 siinä laparoskopiassa ja sen jälkeen ei noita menkkoja enää tullut, että periaatteessa ihan luomu juttu tää oli...Peukut pystyyn teillekin ja kaikille muille, että se plussajuna teidätkin matkaansa ottaisi :hug:

Yhteistyössä