uskaltaakohan tehä vielä kolmannen vaavin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vauvakuume
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vauvakuume

Vieras
Mietityttää, kun lääkäri ei sanonu mitää ettei sais tehdä lisää lapsia. Tilasin kuitenkin paperit sairaalasta niin niissä luki että istminen osa jo hyvin ohut edellisen leikkauksen jäljiltä? Mitähän mahtanee tarkoittaa?
Onkohan suurempi riski että repeää tai jotain? Toinen lapsi oli kyllä aika iso n.4 kiloa. Mulle on siis tehty kaksi sektiota.

Onks jollain ollu vastaavaa mainintaa ?

Alkuperäinen kirjoittaja vauvakuume:
Mietityttää, kun lääkäri ei sanonu mitää ettei sais tehdä lisää lapsia. Tilasin kuitenkin paperit sairaalasta niin niissä luki että istminen osa jo hyvin ohut edellisen leikkauksen jäljiltä? Mitähän mahtanee tarkoittaa?
Onkohan suurempi riski että repeää tai jotain? Toinen lapsi oli kyllä aika iso n.4 kiloa. Mulle on siis tehty kaksi sektiota.

kannattas varmaan soitella sinne sairaalaan ennemmin kuin kysyä täältä :)

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Alkuperäinen kirjoittaja vauvakuume:

kannattas varmaan soitella sinne sairaalaan ennemmin kuin kysyä täältä :)

Täsmälleen sama ohje tuli mieleeni. Ei täällä kukaan voi sanoa juuta eikä jaata.

Yhteistyössä