Uskaltaako / voiko raskaana mennä kiinalaiseen ravintolaan syömään?

• Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti
??
En siis ole ikinä käynyt. En tiedä millaista ruokaa siellä on tarjolla. Onko ruokalistat selkeää suomenkieltä?

Meillä olisi nyt miehen kassa harvinainen vapaailta ilman lapsia tiedossa. Ja vielä kaupungissa....

Ja tekisi mieli mennä tuota kiinalaista kokeilemaan. Mutta kun en todellakaan tiedä ravintolasta yhtikäs mitään. Niin siksi kyselen täältä.

Ja kun olen raskaana, ja näin olen on näitä ruokarajoituksia, joita tahdon noudattaa.

Niin onko siellä kiinalaisessa tarjolla sellaista mitä todella uskaltaa syödä?

Vai olisiko joko perinteisempi suomalaisempi paikka parempi tälläisille maalaisjunteille ;) ja jättää nuo kiinalaiset siihen kun ei ole enää raskaana ja uskaltaa/ voi syödä kaikkea.

tottakai
Ei siellä niin eksoottista ruokaa ole ;) Kaikki on kypsennettyä. Varsinaisesti ei tule mieleen mitään, mitä peruskiinalaisessa ravintolassa pitäisi varoa. Eivät tarjoile edes raakaa kalaa kuten japanilaiset.

Mä kävin elämäni ensimmäisen kerran kiinalaisessa, kun oli rv 7 ja pahoinvointi juuri alkanut :x Siitä jäi niin pahat mielleyhtymät, että koko raskausajan aina ku ajettiinki ohi siitä paikasta alko oksettaan. Se on jääny myös viimiseksi kerraksi kiinalaisessa :D

Kyy
Kyllä minä ainakin söin ihan hyvällä ruokahalulla! :D Ja meillä lapsetkin syöneet siitä lähtien kun ovat samaa ruokaa aikuisten kanssa syöneet. :D

Miehellä meni ekasta kiinalaisesta ateriastaan vatsa sekaisin, kun ei ollut tottunut maustettuun ruokaan. Tapahtui muuten meidän ensitreffeillä. :D Että jos ihan elämäsi ekaa kertaa menet ja olet herkkävatsainen, kannattaa varautua. :whistle:

ap
Kiitos teille vastauksista. Kun en tosiaankaan ole ikänä käynyt niin en tiedä yhtään millaista siellä on.
Mutta nytten kun olisi vihdoinkin mahdollisuus niin tahtoisi mennä.

Jospa me sitten uskaltauduttaisiin sinne nauttimaan kahdenkeskisestä ajasta =)

t: ap

Kinuski
Joo, siis totta kai voit mennä. Japanilaisessahan ne tarjoavat sitä raakaa kalaa eli mitään susheja ei kannata mennä syömään. Kiinalainen ruoka on tosi hyvää, on kuule korkea aika lähteä kokeilemaan!!!
Herkkuhetkiä.

Fleur de la Cour
Kiinalainen on vallan sopivaa ruokaa, kaikki kypsennettyä, upporasvassa paistettua useimmat ruuat joten raskaanaolevalla voi olla riski närästyksen lisääntymiseen ravintolaillan päätteeksi.

Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Mä kävin elämäni ensimmäisen kerran kiinalaisessa, kun oli rv 7 ja pahoinvointi juuri alkanut :x Siitä jäi niin pahat mielleyhtymät, että koko raskausajan aina ku ajettiinki ohi siitä paikasta alko oksettaan. Se on jääny myös viimiseksi kerraksi kiinalaisessa :D
Mä onneks en pilannut sen enempää kulinaristisia mieltymyksiäni, olin meinaan vaan rv 6 Raxissa eikä harmita yhtään, että oksettaa Raxin ruoka vieläkin :D

Heh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei hyvänen aika :eek:

:D
Samoilla linjoilla. Missähän tynnyrissä ap on oikein kasvanut, jos ei edes kiinalaisessa ole koskaan käynyt.

Mitähän sitä oikein uskaltaa syödä raskaana ollessaan...Ei varmaan muuta kuin perunaa ja ruisleipää.

Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei hyvänen aika :eek:

:D
Samoilla linjoilla. Missähän tynnyrissä ap on oikein kasvanut, jos ei edes kiinalaisessa ole koskaan käynyt.

Mitähän sitä oikein uskaltaa syödä raskaana ollessaan...Ei varmaan muuta kuin perunaa ja ruisleipää.
En minä voinut syödä ruisleipää. :x

Yhteistyössä