E
esikko mahassa
Vieras
Sisällysluettelossa lukee: pastoröitu maito, kerma, hapate. Eli tarkottaako, että myös kerma on pastöroitua vai, että pelkkä maito on?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:siis tarkoitatko turkkilaita jogurttia jossa parrakkaan miehen kuva? Meillä se on partajogua. Itse kysymykseen en osaa vastata.
Alkuperäinen kirjoittaja km:Voi sitä syödä.
Alkuperäinen kirjoittaja ww:Uskomatonta kun on pulla uunissa niin ollaan kuolemassa jokaiseen suupalaan...
Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä:Alkuperäinen kirjoittaja ww:Uskomatonta kun on pulla uunissa niin ollaan kuolemassa jokaiseen suupalaan...
Joillakin aivotoiminta loppuu kun raskaus alkaa.....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä:Alkuperäinen kirjoittaja ww:Uskomatonta kun on pulla uunissa niin ollaan kuolemassa jokaiseen suupalaan...
Joillakin aivotoiminta loppuu kun raskaus alkaa.....
No eihän sitä itse olla kuolemassa, vaan lapselle voi jotain aiheuttaa. Joissain ruoka-aineissa sattuu kuitenkin olemaan esim listeriavaara. Ja jos on vaikka joutunut pitkään sitä lasta yrittämään niin haluaa ottaa varman päälle ettei mitään pahaa tapahdu. Itse ainakin näin olen tehnyt, koska ikinä en olisi itselleni anteeksi antanut jos omalla varomattomuudellani olisin aiheuttanut lapsellemme jonkin vamman tai kuoleman.
Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä;19647903:Joillakin aivotoiminta loppuu kun raskaus alkaa.....