Uskaltaako painoa pudottaa heti raskauden jälkeen?

Hei, olen ihan viimeisillän raskaana ja uskin maltan odottaa, et vauva jo syntyis... Mutta mielessä on jo ensi kesä ja kaikki nämä raskauden tuomat kilot, kääk. Kun en ollut ennen raskauttakaan mikään siro (bmi25) . Oletteko siis jo raskauden jälkeen, imettäessä pudottaneet painoa? Olen kuullut, ettei sais mutta tarkoittaako se, että ei edes sellaista 0,5kg:n/vko pudotusta vois olla?

Yritän psyykata itsene siihen, että keväällä herkut jäis pois!!!

-Ninja
 
TERVEELLINEN RUOKAVALIO JA HERKUT POIS NIIN KYLLÄ LÄHTEE KILOT. ITE OON NYT PAINONVARTIJOISSA.. VAUVA 2KK. EKA VIIKON AIKANA PAINO PUONNUT 2KG.. NESTETTÄ TOSIN VARMAAN SUURIN OSA.. MUT KUITESKI. VIELÄ -10KG ENNEN KESÄÄ NIIN ON KIVAA.. B) =)
 
kili
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2006 klo 14:54 äiti 82 kirjoitti:
TERVEELLINEN RUOKAVALIO JA HERKUT POIS NIIN KYLLÄ LÄHTEE KILOT. ITE OON NYT PAINONVARTIJOISSA.. VAUVA 2KK. EKA VIIKON AIKANA PAINO PUONNUT 2KG.. NESTETTÄ TOSIN VARMAAN SUURIN OSA.. MUT KUITESKI. VIELÄ -10KG ENNEN KESÄÄ NIIN ON KIVAA.. B) =)
Oho. Siis 10 kg! Aika paljon jos imetät.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2006 klo 15:41 kili kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2006 klo 14:54 äiti 82 kirjoitti:
TERVEELLINEN RUOKAVALIO JA HERKUT POIS NIIN KYLLÄ LÄHTEE KILOT. ITE OON NYT PAINONVARTIJOISSA.. VAUVA 2KK. EKA VIIKON AIKANA PAINO PUONNUT 2KG.. NESTETTÄ TOSIN VARMAAN SUURIN OSA.. MUT KUITESKI. VIELÄ -10KG ENNEN KESÄÄ NIIN ON KIVAA.. B) =)
Oho. Siis 10 kg! Aika paljon jos imetät.
juu -10kg. ei minusta paha.. koska ne on niitä raskauksien varrella tulleita niin eiköhän ne jouda pois.. vauva kasvanu silti tosi hyvin ja maitoa riittää niin ei mitään hätää... ja onhan tässä aikaa vielä kesään.. :saint:
 
harmis
kyllä mulla on ainakin hyvin tiukassa raskauskilot. Ei todella tipu itsekseen. 20kg tuli joista 15 jäi ja nyt todella tappelemalla saanut kohta neljä kiloa pois. Ihan sama juttu kahdessa edellisessä raskaudessa. Ei tahdo tippua millään.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2006 klo 19:40 Mimihops kirjoitti:
Mä alotin painonvartioissa kun vauva oli vajaan kuukauden ikäinen. En imetä joten sain sen vuoksi aloittaa aiemmin. Vauva on nyt 5kk ja painoa pudonnut 20kg.

KUI JOKU PYSTYY TOHON? \|O
Mäkin haluun laihtua nopeesti :'(
No yritystä on... :D
 
mie jouduin lääkärin ukaasilla diabetes-ruokavaliolle raskauden aikana. sitten synnytyksen jälkeen paino putosi ihan yllättäviin lukemiin ja laskee edelleen hissukseen. syön järkevästi ja yritän liikkua edes joskus.

vikassa ja ekassa neuvolassa paino oli 75 (kävi välillä 84:ssä kilossa) ja nyt neljä kuukautta synnytyksestä alle 60 kg. imetys sujuu hyvin ja lapsi on pulleempi, kun laki sallii (9kg).

eli olen kovasti iloinen, sillä ekan raskauden aikana paino nousi 90 kiloon, enkä ole mitenkään pituudella siunattu.

mutta muista, nälkää ei saa nähdä, eikä paastota imettäessä. maito vähenee ja kuona-aineet siirtyvät vauvaan. joten maltti on valttia, samoin kasvikset ja ruisleipä ;) ja juoda pitää paljon, että maito riittää ja masu toimii.

 

Yhteistyössä