Uskaltaako luottaa tulokseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyty86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tyty86

Tunnettu jäsen
28.01.2008
3 491
64
48
Kuopio
Eli pregnyl pistetty 10pv ja 4h sitten. Aamulla tehty raskaustesti oli nega ja nyt illalla tehty testi haamu..onkohan kyseessä pregnyl vai voiskohan jo hieman toivoa=)?

Testit tehty eri testeillä mutta samalla 25mIu herkkyydellä. Aamuinen testi oli pregentstick ja iltasella tehty pregchek.

No kyllä mä ainakin uskaltaisin vähän toivoa :) Aamulla vaan uutta testiä kehiin!!! Pregnylin varoaikahan on tuo 10pv ja pakko niissä on olla vähän extraa ettei ihmiset turhaan testaa plussaa sen takia. Ja kun tuo aamuinen oli nega, niin olishan siinäkin pregnyl sitten näkynyt.

Niin miekin aattelin et jos aamul ei näkyny mittää niin eikai se enää pregnyl olisi..mutta siltikin pelko persiissä että jos se olikin pergnyl:mad:..no huomen uutta testiä aamupisusta. sit jos plussa niin :heart:

Tänä aamuna blanco:| tai no onhan siinä pienen pieni viivanpaikka( testi pregchek jolla eilen illalla sain haamun), mutta..voihan paska..eilinen sitten oli vielä pregnyliä..tai sit tääkin on kemiallinen..:headwall: tää oli rakossa 8h.

Tein nyt vielä toisen testin joka rakossa 1,5h pregentstick jolla testasin eilis aamuna negan. Nyt siihen tuli haamu..:O mitä hittoa..

Viimeksi muokattu:
Sunflower joo juurikin se sama..olen lukenu et monet sanoo saavasa haamuja/viivanpaikkoja sillä,mutta itse viime kierrossa koin ne ihan toimiviksi..no ei se auta ku huomen testailla uusiks..mutta taitaa tääkin kiero olla tässä:(

Mulle on annettu ohje, että dpo14-15 eka testi ja uusinta parin päivän päästä. Olen testannut yleensä dpo15-16 ja sitten parin kolmen päivän päästä sen toisen. Pp12 ei ole vielä peli menetetty. Mikä testi sulla oli? Mulle suositeltiin digiä, sillä se on varmasti luotettava eikä tarvitse viivoja tihrustaa. Pihinä testaan kyllä ensin liuskalla ja se viimeinen sana sitten vasta digillä. KOitahan jaksaa vielä muutama päivä. Jospa se siitä vielä plussaksi muuttuisi. :)

Macy pregchek oli testi..ja mulla alko pp7 närästys ja muutkin "oireet" kun tuli sitä pientä vuotoa. Ja tänään oireeton päivä. Eli ei mitään..siitäkin jo tiedän, että homma on tässä. Toki mä vielä testaan, mutta niihän se menee että pessimisti ei pety.

Hyvähän se on jalat maassa olla. Ykden lapsen saaneena kuitenkin tiedän, että raskauspäivät ovat erilaisia. Toisinä päivinä on tuntemuksia ja muita oireita vähemmän, toisina enemmän. Välillä kipuilut huolestuttaa, välillä kivuttomuus saa uskon loppumaan. Tuossa vaiheessa tuntemusten hetkittäinen puuttuminen ei välttämättä tarkoita mitään. Koita ottaa nyt rennosti ja keskittyä kivoihin asioihin. Se on välillä vaikeaa, mutta sinun omaksi parhaaksesi. Tässä vuoristoradassa ei muuten jaksa. Voimia, kärsivällisyyttä ja plussatuulta! :hug:

Yhteistyössä