Uskaltaako ennen synnytystä syödä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Miten nopeasti suoli tyhjenee? Koko päivän ollut kamala nälkä, huono olo ja maha kuralla. Oon syönyt melkein koko ajan ja juossut vessassa. Uskallanko syödä aina kun on nälkä, vai olisko parempi antaa mahan tyhjentyä?
Nyt rv 41+0 ja ensisynnyttäjä olen.

Syö ihan rauhassa... jos vielä synnärillä pelkäät sen suolen tyhjenemistä niin voit pyytää huuhtelua jos eivät automaattisesti anna... yleensä kesken synnytyksenkin voi syödä, mutta silloin jotain jugurttia tai jotain muuta "helposti sulavaa" :)

Samaa sanosin että kannattaa ehdottomasti syödä. Jos sattuukin pidempi rupeama niin heikko olo tulee muuten. Itse söin vielä reippaasti (ensi)synnytyksen aikanakin, olisin syönyt vielä melko loppumetreilläkin, mut sillon eivät enää antaneet :D Ei tullu kertaakaan huono olo. Toiset tietty oksentaakin.

Sen kun syöt, ei se hyvä ole nälissään ja voimat vähissä synnyttämään lähteä. kYllä ne sit salissa sanovat jos synnytyksen kulussa tulee jotain häikkää ja kieltävät syömästä..

Syö ihmeessä jos on nälkä. Tarvit energiaa tulevaan koitokseen. Suolen tyhjenemistä ei kannata pelätä, kyllä se ulos tulee ja kätilöt on nähneet niin paljon eritteitä ettei sun tuotoksesi mitenkään ihmeellinen ole. :)

Yhteistyössä