Uskallatteko ostaa särkyviä esineitä esim.Huuto.netistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Mie en oo uskaltanut, siis niin että pitäis lähettää.
Paljonkohan lienee se särkyvä-lisä postista?
Ja te ketkä ootte ostaneet, ootteko saaneet tavarat ehjänä perille?

Noita muumimukeja oon nyt lähinnä kattonut..sen lisäks että maksaahan se postikuluineen enemmän, kuin mitä maksais jos pääsis hakemaan, niin entäs jos hajoaa matkalla? :/

En ole ostanut, mutta olen myynyt paljon. Siis oikein astiastojakin. Kaikki on menneet ehjänä perille. Olen pakannut tosi hyvin enkä ole ottaut edes mitään särkyvälisää tms. niihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
En varmaan uskaltais. Jos hajoiskin matkalla, niin miten todistat. Tarkotan miten todistat ettei hajonnut sulla käytössä. Kuka korvaa mitä kenellekkin. Liian hankalaa..

Niin ja tämäkin vähän epäilyttää..

Kiitokset vastauksista!

kyllä ne ehjänä tulee perille jos on vain hyvin pakattu, ostin kerran astioita ja niihin ei oltu laitettu paperia tai mitään väliin, muutama paperitollo vain koko höskän päälle ja rikkihän ne olivat tietysti menneet kun olivat kolisseet toisiaan vasten. Myyjän kanssa saatiin sovittua, pakkohan hänen oli uskoa kun itse tiesi miten on ne pakannut.

muumimukeja minäkin olen ostanut ja ihan ehjänä on tullut, itse kun olen lähettänyt YHDEN mukin, olen pakannut sen aika isoon laatikkoon ja paperia vaan niin paljon mukaan että voisi vaikka lattialle heittää, eikä menisi rikki.

Yhteistyössä