pojalle lupasin lihapullia ja kävikin näin.
vieras 15.07.2008 #4 Mä en käyttäis päivääkään vanhaa jauhelihaa. Tai ehkä itelle voisin tehdä siitä jotain, mutta lapselle en.
Mä en käyttäis päivääkään vanhaa jauhelihaa. Tai ehkä itelle voisin tehdä siitä jotain, mutta lapselle en.
vieras 15.07.2008 #6 En tekisi. Haista sitä. Haiseeko pahalta? Luulen kyllä, että on mennyt pilalle. Harmi juttu.
Aurinkokunta 15.07.2008 #7 En tekisi, varsinkaan kun nyt on kesä ja kylmäketjut on vaarassa katketa jo matkalla kaupasta kotiin.
En tekisi, varsinkaan kun nyt on kesä ja kylmäketjut on vaarassa katketa jo matkalla kaupasta kotiin.
Daisy De La Hoya 15.07.2008 #9 Must jauheliha alkaa haista ällölle jo sillon parasta ennen päivänä. Eli en tekis. :x
vieras 15.07.2008 #10 voit kokeilla, mutta olen melkein satavarma että kun avaat uuniluukun niin haju joka niistä lihapullista lähtee on karsea.... Tein kerran päiväyksen vanhasta ja kyllä haistoi... vielä 2 päivää jälkeenkinpäin.
voit kokeilla, mutta olen melkein satavarma että kun avaat uuniluukun niin haju joka niistä lihapullista lähtee on karsea.... Tein kerran päiväyksen vanhasta ja kyllä haistoi... vielä 2 päivää jälkeenkinpäin.
kokki 15.07.2008 #12 katso miltä se näyttää, haista sitä. jos vaikuttaa ok-väriseltä eikä haise ja on ollut kylmässä niin käytä.
katso miltä se näyttää, haista sitä. jos vaikuttaa ok-väriseltä eikä haise ja on ollut kylmässä niin käytä.