uskallanko aloittaa clomit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pure love pikana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pure love pikana

Vieras
Nyt meni vaikeaksi tämä homma...
Eli inssi olisi edessä ja kp3-7 pitäisi syödä clomeja ja kp8-9 puregonia ja viime lauantaina alkoi tuhruttelu jota jatkui sunnuntaihin. Eilen sit tuli jo pikkasen verta, mutta sekin loppui ja tänään sama juttu...
Nyt olen siis ihan sekasin, että laskenko sen maanantain vuotopäiväksi ja aloitan huomenna clomit vai mitä?
Mulla kun täti vierailee aina ihan miten haluaa...parista päivästä viikkoon...
valaiskaahan jos jollain on mielipiteitä!!!

en ole testannut kun en usko olevani raskaana...olikohan kp11 kun kävin munatorvien aukiolo tutkimuksessa ja lekuri näki yhden tosi pienen munarakkulan ja epäili etten välttämättä edes ovuloisi tässä kierrossa...

Miullakin on tuota tuhruttelua ja välillä on päiväkin välissä ennenkun vuoto alkaa uudestaan. Mie otan clomin kyllä 3. päivänä turhunkin alkamisesta, kun kierto heittelee muutenkin niin paljon, etten viitsi tällasella pähkäilyllä itteeni rasittaa.

Eipä haittaa muutenkaan, jos ei ihan kohalleen osu nuo clomit, kun syön niitä "varmuuden vuoksi" tammikuun IVF:ää odotellessa :D

kiitoksia mimoniandralle vastauksesta!
Jälleen tuli tänään verta vessakäynnillä eli aloitan ne silti tänään kun eka veripäivä oli maanantai vaikka sitä ei nyt hirveä määrä tullutkaan...
Mietin vaan kun sit kp8-9 pitää ottaa puregonit ja viikon päästä on ultra jossa katsotaan munarakkuloiden kehitys niin onko siitä haittaa jos ei nyt tuo kierronlasku osu ihan tarkalleen?
Kylläpä naisena oleminen on joskus vaikeaa... :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2006 klo 08:01 vieras kirjoitti:
mä en ymärrä miksi et soita hoitajalle ja kysy.... Jos hän ei tiedä niin hänen tehtävänsä on selvittää tilanne. Ihmetyttää aina nämä maallikoiden neuvoihin luottamiset.

Kyllähän olisin soittanut ja kysynyt jos joku olisi viitsinyt vastata kun tuonne missä ollaan hoidoissa niin ei soitellakkaan ihan milloin halutaan...

Yhteistyössä