Usemman äidit, millä rv:lla on liikkeet alkaneet tuntumaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poppaliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

poppaliina

Aktiivinen jäsen
07.03.2008
7 502
1
36
Addis Ameeba
Tässä jo muutamana päivänä olen kuulostellut, että joskohan nuo olis jo niitä liikkeitä mutta en ollut vielä varma. Mutta nyt kun 16 rv:ta tulee täyteen, niin kyllä nuo tänään tuntemani pienet nypytykset niitä taitaa olla :) Ei voi olla totta, aika menee nopsaan vaikka onhan noita ihania tuntemuksia jo odoteltukin innolla.
Millä viikoilla teillä on alkanut liikkeitä tuntumaan? Mulla siis kolmas tulossa ja näköjään ne liikkeet tuntuu sitten aikaisemmin. Tosin esikoista odottaessakin tunsin jo rv 18 vaikka eiks se keskimääräisesti vasta viikoilla 20 ensiodottajilla tunnu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muka rv 14 (tosin ei taida olla mahdollista), mutta varmasti rv 16.

Itse kakkosesta tunsin jo ensimmäiset kuplamaiset liikkeet rv13+0 joten hyvinkin on mahdollista tuntea noin aikaisin mitä epäilit. Kysyin asiaa vielä neuvolasta ja sanoivat että voi hyvinkin olla. Jokainen tuntee niitä hieman eri aikaan joten...

Mäkin jotain pientä rv12-13 tuntenut.Menee helposti vatsan kuplinnan piikkiin,niin samanlaista. Tajusin ton ultrakäynnillä kun se hoitaja ultras,näin kun vauva hypähti ja tunsin pienen nyppäsyn samalla:) toinen lapsi kyseessä,ekasta meni rv20 asti kun rupes tuntumaan liikkeet.Eiköhän nämäkin tuntemukset tästä viikkojen myötä vahvisu.

esikosta RV 18 ja toisesta Rv 14 olen tuntenut. Vaikka toisesta oli istukka edessä(jolloin liikkeiden tuntu saattaa vaimentua) niin veikkaan et kokemuksesta tiesin jo millaselta ne liikkeet tuntuu :)

Alkuperäinen kirjoittaja Minulla:
Nyt menossa 18+6 ja hyvin vähän tuntuu liikkeitä...
Siitä eilen tänne ketjun laitoinkin...
Ja kolmas tulossa :) Ekoistakin tuntunut vasta noin rv20.

Noniin ja minä aloitin sitten uuden kun en tuota ollut nähnyt :D No mutta kiva kuulla että liikkeitä on laidasta laitaan. Sekin kun on niin yksilöllistä. En tarkkaan muista miten tuon tokavekan laita oli, siitä en kovin aikaisin tuntenut, olisikohan johtunut siitä että istukka edessä.