useampi kuin yksi istukka????

pikkupeikko85

Jäsen
05.05.2006
651
0
16
nyt kanssa sisaret tarvittaisiin apuva... :o

eli mulla nyt rv20+4 ja tänää ultrattii kun supistuksia tullu viime viikolla.. noh sillä saralla et paikat oli oletettavasti hiukan auenneet oli kaikki hyvin ja ilmeisesti lääkärille tullu päivystyksessä virhe arvio...

mutta nyt tänään löytyi ultrassa kaksi istukkaa.. toinen takaseinämässä ja toinen etuseinämässä..

tää raskaus oli alunperin kaksosraskaus, joista toinen sikiö meni kesken rv7-8 ainakin silloisen lääkärin tutkimuksen mukaan.. toisesta sikiöstä ei siis ole ollu viitteitä sen jälkee...

nyt sitten tänään ultrannut lääkäri sanoi että olisi mahdollista että toinen sikiöistä olisi pienempi ja piilossa jotenkin toisen takana?? :o asiaa tarkistetaa uudelee 4vkon päästä... nyt vaan vaivaa uskomaton tiedon jano... koska en oikein jaksa itse uskoa että sikiöitä olisi kahta... ??!!

luin netistä joltain keskustelu palstalta kaksoisistukasta?? onko kukaan koskaan kuullut näistä? eli toimiiko nuo istukat ihan normaalisti vaikka ei olisi kuin yksi vauva siellä sitten?

vai onko tää nyt vaan selvää pässin lihaa et kaksi sieltä on tulossa? vai onko mahdollista et olisi tälläinen kakosisistukka?

hittolainen.. ei osaa selittää asiaa edes kunnolla, ku on niiiin hämillään edelleen.. onko kellään vastaavaa tapahtunut??

Ikävä kyllä mulla ei ole kokemukseen perustuvaa tietoa asiasta, mutta kun googletin huvikseni "kaksoisistukka" ja "lisäistukka", niin löytyi paljon muita keskusteluja, joissa asiaa oli pohdittu - katopa niitä.

Lisäys: niin olitkin jo näköjään lukenut jostain keskustelusta kaksoisistukasta; noista mitä minä löysin käsitin, että se toinen jää sinne vain ylimääräiseksi jos sikiöitä on vain yksi.

Tsemppiä muutaman viikon odotukseen, voin uskoa, että asia vaivaa ennen kuin siihen tulee selvyyttä! :flower:

Tää nyt ei suoranaisesti liity tähän, mutta viime keväänä syntyi LKS:ssa kaksoset, joista toinen oli onnistunut piilottelemaan itseään ihan synnytykseen asti. Eli yhdessäkään ultrassa ei oltu toista huomattu - mukava yllätys synnyttämään menevälle äidille ;)

Yhteistyössä