Useamman tyttölapsen äidit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja i ja j
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

i ja j

Vieras
Onko teillä koskaan riittämättömyyden tunne sen suhteen, että oletetaan että te olisitte aina näpräämässä lastenne hiuksia ja rakastaisitte vaatteita jne, ja jos olette ihan vastakkaisia persoonia? Ette meikkaa, ei kiinnosta vaatteet tai hiukset tai ulkonäkö.

Ja lapsenne menevät aina hiukset auki, ja vaatteita on vaan vähän ja ette tiedä muodista joten eivät välttämättä edes muodikkaita.

No,minnuu kyllä kiinnostaa vaatteet, mutta erikoiset sellaiset, ja koluankin kirppiksiä sun muita paikkoja. Lapseni ovat olleet pienestä asti kiinnostuneita vaatteista, ja heillä on hyvä värisilmä. Esikoinen on hyvin perinteinen vaaleanpunaisiin prinsessavaatteisiin tykästynyt neitokainen, mutta kuopus valitsee hyvinkin erikoisia väriyhdistelmiä.

Tää meni kyllä ihan ohi kysymyksen. siis myö tykätään vaatteista, mutta ei olla muodikkaita. Ja lapset näpertää itse tukkansa kanssa, kun muistavat.

Mun tytöt näprää itse hiuksensa, kun mä en osaa. Shoppailusta tykkään ja kolmen teini-ikäisen ja yhden pienemmän tytön kanssa rahaa kuluu shoppaillessa kiitettävästi.

Likat pitävät huolta siitä, että näprään heidän hiuksiaan. Toisaalta, on helpompi letittää hiukset pesun jälkeen heti kuin jäädä odottamaan, että täit iskevät. Vaatteet, no jaa, onneksi muoti tulee muualta. Suvun naiset tykkäävät toisinaan ostaa heille jotain näyttävämpää.

Likat pitävät huolta siitä, että näprään heidän hiuksiaan. Toisaalta, on helpompi letittää hiukset pesun jälkeen heti kuin jäädä odottamaan, että täit iskevät. Vaatteet, no jaa, onneksi muoti tulee muualta. Suvun naiset tykkäävät toisinaan ostaa heille jotain näyttävämpää.

siis mikä tuo täihomma on? Täitkö iskevät jos hiukset eivät ole kiinni? apuaaaaaa

[QUOTE="a p";22417309]siis mikä tuo täihomma on? Täitkö iskevät jos hiukset eivät ole kiinni? apuaaaaaa[/QUOTE]

Onhan se todennäköisempää, että jos leikeissä ollaan lähekkäin, että pitkät hiukset koskevat toisiinsa, jos eivät ole kiinni. On myös siistimmän näköistä pitää hiuksia kiinni. IMHO

Hiusten laitto ei ole ongelma. Letitän joka ainoan pään joka päivä. Tai siis aamu. Pikkasen estää täitartuntoja, näyttää paljon siistimmältä ja hiukset ei takkuunnu.

Vaatteet hankin kerralla, koska inhoan shoppaamista. Tykkään sukupuolettomista vaateista, näin kierrätys on kätevää perheen sisälläkin. Sitä paitsi inhoan pikkiä ja hörhelöitä... Onnekseni tyttöni tykkäävät pukeutua kirkkaisiin väreihin ja perusvaatteisiin.

Muoti? Nooh, se nyt vain on. Muoti on nyt helppoa. Kerrospukeutumista, lämpöä, väriä ja iloa. Sopii mulle.

Yhteistyössä