Useamman raskauden kokeneet!!!

Hei!!!

Kyselisin vain teiltä, jotka olette olleet useamman kerran raskaana, että onko kenelläkään ollut raskausoireena jo ennen plussa testiä saman laiset kivut alavatsassa kuin kiinnikekivut/vihlaisut??? Vai mistä tämä voisi johtua?

 
perhoinen84
Mulla oli kun aloin odottaa toista lasta,ennen testiä kauheet vihlaisut vatsalla ja pisteli ja nippaili kovastikkin.Kävin lääkärissäkin niiden takia kun luulin että umppari menossa oli sen verta kipiää tekeviä.No sitten selviskin sen jälkeen n.pari viikkoa että olen raskaana ja nuo kivut paljastuivat kiinnittymiskivuiksi.Näitä tosin ei ollut esikoisen kanssa ainakaan muistaakseni.
 
No ei ennen +testiä, mutta heti kohta sen jälkeen! Viiltelyä ja menkkamaista jomotusta -olin aika varma ettei hyvää tiedä :/ Mutta th kuitenkin kertoi, että johtuu todennäköisesti siitä, että kohtu ym alkavat venyä ja äin ollen aiheuttavat pieniä tuntemuksia.
Vihlaisut menivät kuitenkin ajastaan ohi, kunnes loppuraskaudessa alkoivat liitoskivut... :whistle:
 
:wave:
Esikoisesta tiesin olevani raskaana ennen plussaa just noiden nippailujen takii. Toinen tuli vähän sillein yllättäen että en niin oireita seuraillu niin nippailut sit tajusin vasta plussan jälkeen.
 

Yhteistyössä