E
"esikoisen äiti"
Vieras
puolivuotias vauvani oli tosi itkuinen kun odotettiin bussia, nostin vauvan sitten vaunuista syliini ja hyssyttelin, vauva vaan huusi. Vieressä toinen äiti kolme lasta mukanaan, mulkoili mua tosi vihaisesti jo pitkän aikaa, ja teeskennellyn vauhdikkain liikkein hyssytti omaa lastaan rattaissa puhuen samalla "ymmärrän kyllä kulta että on vaikea nukkua kun tuo vauva huutaa mut nyt on oikeesti päiväuniaika" jne niin isosti että varmasti sen kuulin 
Juuri ennen kuin bussi tuli, sanoi mulle vielä että "pukisit kunnolla sen vauvasi niin ei tarttis raukan turhaan itkeä".
Tuli tosi paha mieli ja nieleskelin kyyneleitä siinä bussissa.. Ulkona oli +16, tuuli tosin oli kova, mutta vauvalla kuitenkin potkupuvun yllä fleecehaalari, puuvillapipo, sukat + tumput. Itse arvelin itkun syyksi lähinnä yliväsymystä.
Mutta kyllä tuli taas oli, etten osaa mitään. Esikoinen kyseessä
Juuri ennen kuin bussi tuli, sanoi mulle vielä että "pukisit kunnolla sen vauvasi niin ei tarttis raukan turhaan itkeä".
Tuli tosi paha mieli ja nieleskelin kyyneleitä siinä bussissa.. Ulkona oli +16, tuuli tosin oli kova, mutta vauvalla kuitenkin potkupuvun yllä fleecehaalari, puuvillapipo, sukat + tumput. Itse arvelin itkun syyksi lähinnä yliväsymystä.
Mutta kyllä tuli taas oli, etten osaa mitään. Esikoinen kyseessä