vierailija
Oklahomassa hyväksyttiin laki, joka kieltää abortin lähes täysin
Korkeimman oikeuden päätöstä Roe vastaan Waden kumoamisesta odotetaan kesäkuussa.
Elämän puolesta.
Näinhän sitä on miehille sanottu vuosikymmeniä. En ole koskaan pitänyt sitä järkevänä argumenttina sinällään, mutta tottahan se on, että koskee sekä miehiä että naisia.Jos on osatyu *ussia, niin sitten pitää myös osata kantaa seuraukset.
Se koskee vain miehiä. Oklahomassa on tasa-arvo pidemmällä kuin muualla.Näinhän sitä on miehille sanottu vuosikymmeniä. En ole koskaan pitänyt sitä järkevänä argumenttina sinällään, mutta tottahan se on, että koskee sekä miehiä että naisia.
Juuri näin.Ei ole mitään julmempaa kuin viattomien, puolustuskyvyttömien vauvojen murhaaminen.
Yes Yes näin on!!Ei ole mitään julmempaa kuin viattomien, puolustuskyvyttömien vauvojen murhaaminen. Oklahoman republikaanit ovat oikeassa.
Jep. Länsimaisen sivistyksen häpeätahra.Ei ole mitään julmempaa kuin viattomien, puolustuskyvyttömien vauvojen murhaaminen. Oklahoman republikaanit ovat oikeassa.
Sanopa tuo raiskatulle, joka tulee raskaaksi ja joutuu synnyttämään.Jos on osatyu *ussia, niin sitten pitää myös osata kantaa seuraukset.
Todellakin näin.Minusta taas ei ole mitään julmempaa kuin synnyttää maailmaan lapsi, jota ei tahdo. Lapsen koko elämä tulee olemaan helvettiä joko äidin kanssa, joka ei tätä tahdo (lapsi esim. muistuttaa raiskauksesta, insestistä tai huonosta suhteesta), tai sitten lapsi annetaan adoptoitavaksi ja lapsi joutuu koko elämänsä miettimään, että miksi äiti ei halunnut minua. Jokaisella lapsella pitäisi olla oikeus syntä toivottuna. Eli kannatan aborttioikeutta esimerkiksi raiskauksen jälkeen.
Tähän viestiin minulla ei ole mitään lisättävää. Olen joskus kommentoinut samaa aihetta käsittelevään keskusteluun.Minusta taas ei ole mitään julmempaa kuin synnyttää maailmaan lapsi, jota ei tahdo. Lapsen koko elämä tulee olemaan helvettiä joko äidin kanssa, joka ei tätä tahdo (lapsi esim. muistuttaa raiskauksesta, insestistä tai huonosta suhteesta), tai sitten lapsi annetaan adoptoitavaksi ja lapsi joutuu koko elämänsä miettimään, että miksi äiti ei halunnut minua. Jokaisella lapsella pitäisi olla oikeus syntä toivottuna. Eli kannatan aborttioikeutta esimerkiksi raiskauksen jälkeen.
Sä et sitten tiedä julmuuksista mitään.Minusta taas ei ole mitään julmempaa kuin synnyttää maailmaan lapsi, jota ei tahdo. Lapsen koko elämä tulee olemaan helvettiä joko äidin kanssa, joka ei tätä tahdo (lapsi esim. muistuttaa raiskauksesta, insestistä tai huonosta suhteesta), tai sitten lapsi annetaan adoptoitavaksi ja lapsi joutuu koko elämänsä miettimään, että miksi äiti ei halunnut minua. Jokaisella lapsella pitäisi olla oikeus syntä toivottuna. Eli kannatan aborttioikeutta esimerkiksi raiskauksen jälkeen.
Sinä olet hurskas ja kaikkitietävä kun haluat tappaa lapsia?Tähän viestiin minulla ei ole mitään lisättävää. Olen joskus kommentoinut samaa aihetta käsittelevään keskusteluun.
Echo ja kumppanit ovat olevinaan hurskaita ja kaikkitietäviä. Timo Soini, Päivi Räsänen ym. ovat kauhuesimerkkejä oikeaoppisuudestaan.
Tähän viestiin minulla ei ole mitään lisättävää. Olen joskus kommentoinut samaa aihetta käsittelevään keskusteluun.
Echo ja kumppanit ovat olevinaan hurskaita ja kaikkitietäviä. Timo Soini, Päivi Räsänen ym. ovat kauhuesimerkkejä oikeaoppisuudestaan.
Yksittäistapaus.![]()
Kaksosia odottaneen kolmen lapsen äidin kuolema järkyttää Puolassa – joutui odottamaan aborttia päiväkausia, vaikka sikiöt kuolivat kohtuun
Puolassa kuohuu kaksosia odottaneen kuoleman takia. Kolmen lapsen äiti joutui odottamaan aborttia, vaikka molemmat sikiöt kuolivat kohtuun.www.mtvuutiset.fi
Kaupallinen yhteistyö: Libero