Urosuhittelua

Tanja saarela ent karpela lanseerasi käsitteen "urosuhittelu". Miten on uhoaako teidän miehet? =)

Mun ukko haksahtaa siihen toisinaan ja se ottaa mua j.ulmetusti päähän. Tänään viimeksi... :eek:

Nostan muuten hattua tanjalle. Siinä on tosi hienosti pärjännyt nainen! :flower:

Heh, juu en tarkoittanut just sellaista mitä tanjan mies uhitteli, toisen hakkaamista ja uhkaamista vaan ihan yksinkertaisti uhoamista jostakin asiasta. Niinkuin nyt meillä kävi tänään vartiointiliikkeen edustaja kauppaamassa turvalaitteita taloon. Olin ite jo aivan myyty ajatukselle ja olisin ollut valmis kaupat tekemään. Mies kuitenkin totesi edustajalle, että jäämme miettimään. Heti kun mies oli kävellyt ovesta ulos, mun ukko alkoi kovaan ääneen "Meille ei tuollaisia laitteita tarvita, piste!" Ite olin, että mitä ihmettä eikös tästä asiasta keskusteltaisi ensin.

Eli korjaan, tällaista "urosuhoa" ilmeneekö muilla vai keskusteleeko teidän miehet rakentavasti joka tilanteessa? =)

Tanja hoiti kyllä upeesti ukkonsa uhittelut, niinkuin on hoitanut hommansa ja julkisuutensakin poliitikkoaikana.

Mun ukko on aika lepsu, mutta kyllä silläkin välillä urosuhittelua ilmenee. Yleensä semmoisessa paikassa, että mulla hävettää :ashamed:

Uhittelee välillä, mutta vähentänyt minun ollessa läsnä kun tietää, mitä mieltä olen moisesta (idioottimaista miesten kakaramaista käytöstä jne).
Ex oli tosi paha moisessa, se on osa syytä miksi onkin entinen poikaystävä.

Kyllä välillä uhittelee, varsinkin jos on kysymys perheen puolien pitämisestä. Se on ärsyttävää, vaikka hyväähän se sillä haluaa tarkoittaa. Mun mielestä se on lapsellista ja siksi olenkin siinä vaiheessa aina hiljaa (ja sitä tapahtuu harvoin!), niin uhittelu onneksi yleensä loppuu.

Yhteistyössä