ups! jäin kiinni naapurille:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöh!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pöh!

Vieras
piti pitää tämä raskaus salassa. eihän täällä meidän kujalla mikään salassa kauaa pysy.
meillä on naapureiden kanssa joskus tapana tarjota olut kun kyläillään. ollaan koko kujan naapurusto paljon tekemisissä. no lpaset meni naapuriin leikkimään ja minä lompsin sinne jossian vaiheessa perässä. naapurit sitten pyysi että jäädään sinne istumaan ja kysyi.. otatko oluen? eeen en mä "no entä siideri" eiii eiku en mä. no siinä vaiheessa jo naapurin nainen katsoo minua hymyillen ja isäntä toteaa.. onko teillä päässyt käymään niin että vauva tulossa.. no mitäpä tuohon enään kieltämään. viikkoja vasta niin vähän ja muutenkin epäilys että kaikki ei ehkä ole hyvin. siksi ei olisi haluttu vielä kenellekkään kertoa. no kerroin tilanteen kyllä naapureillekkin ja lupasivat olla kertomatta. Ärsyttväää vain kun ikinä minä en mitään onnistu salaamaan:(

joo olisi pitänyt mutta kun en ollut jotenkin varautunut ollenkaan selittelemään mitään kun tosiaan lasten perässä sinne menin ja ajttelin että vain piipahdetaan siinä kun sitten pyysivätkin istumaan ja alkoivat kyselemään haluanko jotain juomista menin niin lukkoon jotenkin ja kun arvasivat sen jo..harmittaa vain jotenkin niin vietävästi.

töissä ja parille kaverille olen jäänyt jo kiinni kun olen oksennellut. kohtahan sen jo sitten tietääkin kaikki:(
ja mun piti pitää tämä niiiiin pitkään salassa kun mahdollista.

Saako olla utelias, mitä kaikenlaista on ollut? MUlla ollut monenlaisia epäilyksiä raskauksien jatkumisen suhteen, mutta useimmiten kaikki ollut hyvin. Takana siis 6 raskautta, meillä 4 lasta.

Vi***n suomalainen mentaliteetti. Mitä sitä pitämään salassa. Paljon hienompaa olisi jos ensin mies scoorattuaan olis juossu kotikujalle ja toitattanu koko naapuristolle, että "tuli muuten saatua kunttua" ja sitten muutama viikko siitä olis akka saanu juosta kujaa pitkin kertoen kaikille, että "onpa muuten pikkasen pidempi vastuu tiedossa pari viikkoa sitten tapahtuneesta".

Tekis tälle kansakunnalle ihan hyvää jakaa ilot ja surut suunnittelematta kaikkea niin helvetin pitkälle!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
töissä ja parille kaverille olen jäänyt jo kiinni kun olen oksennellut. kohtahan sen jo sitten tietääkin kaikki:(
ja mun piti pitää tämä niiiiin pitkään salassa kun mahdollista.

Paljonko viikkoja? Mua ei oksettanut koskaan, kahvi ällötti, mutten oksentanut koskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja neonvihreä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
viikkoja nytten 6+5

Mä oon testannut yleensä vasta kolmannella kuulla, niin ei tuu pettymyksii.

Mitä merkitystä sillä on, että testaa vasta myöhemmin? Voihan se kesken mennä myöhemminkin. Ja lisäksi itse ainakin testasin tämän raskauden juuri siksi, että tiesin olla ottamatta sitä ap:llekin tarjottua alkoholijuomaa.

Yhteistyössä