Upeeta, mahtavaa

No voe rähmä! Juuri uutisoitiin, että Pirkko Ruohonen-Lerner palkkasi eduskuntaan sekä poikansa että tämän tyttöystävän ja lisäksi suitsii persuedustajien puheita. Oman edun tavoittelu voi persuissakin paksusti, junttien puheitten ohella! En äänestä ja toivottavasti ei kovin moni muukaan.

Hyvä! Ainoa puolue jolle voi valtuuttaa äänensä, muille ei tunu olevan tuon taivaallista merkitystä kuoleeko joku säästöjen takia ja ajaako rekka kuskit kännissä, tai ajaako joku vakuuttamattomalla autolla kännissä lastentarhan pihaan. PS. puolueeseen voi luottaa että kaikki lähtee parempaan päin, muilla se on ollut vaan alamäkeä ja kilpajuoksua kurjuuden tavoittelemisessa. :)

Mä olen varmaan palstan epäpoliittisimpia taulapäitä. Valistapa nyt tätä vaalikarjaa eli minua MIKSI pitäs äänestää persuja? Olen täysin "tyhjä taulu" mitä politiikkaan ja puolueisiin tulee. Tähän asti se mitä olen äänestänyt olen äänestänyt pärstän tms epäoleellisen perusteella:ashamed:

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
[QUOTE="vieras";27186106]Miksipä kukaan kokoomusta äänestäisi, se on porvari puolue, ei duunari puolueen asioita ajava. Wahlroosin ja Herlinin asioilla se on, ei muiden.[/QUOTE]

Kai sitä kuvitellaan olevan sitä eliittiä ja luullaan leimautuvan junteiksi jos äänestää jotain muuta.

Miksi persut on niin kovia kinastelemaan keskenään, samoin kuin vasemmisto? Siksi en voi äänestää heitä, kun he eivät pysty sopimaan edes keskenään, miten homma hoidetaan.

[QUOTE="viiraska";27186140]Miksi persut on niin kovia kinastelemaan keskenään, samoin kuin vasemmisto? Siksi en voi äänestää heitä, kun he eivät pysty sopimaan edes keskenään, miten homma hoidetaan.[/QUOTE]

Persettä ei näissä piireissä nuolla.

[QUOTE="vieras";27186106]Miksipä kukaan kokoomusta äänestäisi, se on porvari puolue, ei duunari puolueen asioita ajava. Wahlroosin ja Herlinin asioilla se on, ei muiden.[/QUOTE]

Ja taas sitä mennään... :D

• Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="vieras";27186117]Kai sitä kuvitellaan olevan sitä eliittiä ja luullaan leimautuvan junteiksi jos äänestää jotain muuta.[/QUOTE]

Toivottavasti ei ole siittä kiinni, kukaanhan ei tiedä ketä kukakin äänestää kun on vaalisalaisuus. Toivottavasti jokainen ajattelee järellään nyt oikeasti, omaa etuaan eikä todella rikkaiden etuja.

Mä olen varmaan palstan epäpoliittisimpia taulapäitä. Valistapa nyt tätä vaalikarjaa eli minua MIKSI pitäs äänestää persuja? Olen täysin "tyhjä taulu" mitä politiikkaan ja puolueisiin tulee. Tähän asti se mitä olen äänestänyt olen äänestänyt pärstän tms epäoleellisen perusteella:ashamed:

Eivät ne osaa vastata, sillä heillä ei ole antaa mitään ratkaisuja. Heidän linjansa on pelkkä muiden arvosteleminen (vaikka kehuvat itseään juuri päinvastoin toimivaksi).
Eilen viimeksi vaalikeskustelun yhteydessä Soinille sanottiin, ettei hän ole koskaan tarjonnut minkäänlaisia ratkaisuja Espoon valuustossa, Euroopan parlamentissa eikä Suomen eduskunnassa.

Miksi ihmeessä äänestäisit ihmisiä, joilla ei ole oikeaa halua eikä kykyä ratkaista asioita tai edes kehittää ja tarjota ratkaisumalleja? Se puolue hajottaa, ei rakenna.

Eivät ne osaa vastata, sillä heillä ei ole antaa mitään ratkaisuja. Heidän linjansa on pelkkä muiden arvosteleminen (vaikka kehuvat itseään juuri päinvastoin toimivaksi).
Eilen viimeksi vaalikeskustelun yhteydessä Soinille sanottiin, ettei hän ole koskaan tarjonnut minkäänlaisia ratkaisuja Espoon valuustossa, Euroopan parlamentissa eikä Suomen eduskunnassa.

Miksi ihmeessä äänestäisit ihmisiä, joilla ei ole oikeaa halua eikä kykyä ratkaista asioita tai edes kehittää ja tarjota ratkaisumalleja? Se puolue hajottaa, ei rakenna.

Tuo mäkättäminen siitä ettei perussuomalaisilla muka ole tarjota ratkaisuja ongelmiin on vain muiden puolueiden hätähuuto kun eivät muutakaan keksi.

Perussuomalaiset hajoittavat menestyksellään korkeintaan persufoobikoiden hermot.:D

Oikeastihan perussuomalaisten kannatus on jo kahdenkymmenen prosentin paikkeilla, mutta edellisten kuntavaalien suht alhainen kannatus tuo perussuomalaisille sellaisen korjauskertoimen että se laskee gallupkannatusta muutamalla prosenttiyksiköllä.

Yhteistyössä