Unohdin pankkikortin tunnukset!

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Onkos kukaan Osuuspankin asiakas unohtanut pankkikortin tunnukset ja osaisi neuvoa? Näppäilin siis huoltsikalla kolme kertaa tunnuksen väärin ja kone ilmoitti kortin olevan poissa käytöstä toistaiseksi (en ihan tarkkaan enää muista). Tartteeko mennä pankkiin vai alkaako toimimaan jonkin ajan kuluttua?

ap
Pankit on vaan nyt kiinni ja siksi ajattelin kysyä. Mulla itseasiassa on laitettuna kalenteriini tuo tunnus, mutta vaihdoin kalenterin vuodenvaihteessa ja siinä sitten meni...

esikko
Jotte et enää unohda niitä niinmuuta numerot miellessäsi kuukausiksi tai joksikin muiksi tavaroiden/sisarusten jne määriksi: ja sitten keksi joku satu jossa ne tulee oikeassa järjestyksessä.

ap
Nyt oli vaan niin hirveä stressi ja kiire, että pää meni lukkoon. Koskaan ennen ei oo näin käynyt. Eikös kenelläkään muulle ole näin käynyt, että tietäisi kertoa, että tarviiko käydä pankissa vai saako nettipankin kautta hoidettua. Kuulin, että joissakin pankeissa saattaa jonkin ajan kuluttua alkaa toimimaan taas.

tämmöisten tapausten varalta mulla on tunnusluku puhelimessa muistissa. Pilotin sen puhelinnumerokis, jotenei kukaan tiiä sitä..
Mu ies tietää kottini tunnusluvun ja mun opankkitunnuksia myös käyttää, kutan mä tiiän miehen kortin tunnnukset ja käytän tarvitaessa hänenpankkitunnuksiaan.

Yhteistyössä