juu
eilen illalla ja tänää on tullut sellasia oloja et niinku unohtaisin hengittää..
apua! onko muilla moista.. mikä on?
apua! onko muilla moista.. mikä on?
Paniikkikohtaukselta kuulostaa. Onko sulla pahasti stressiä tai muuten väsymystä?Alkuperäinen kirjoittaja Neith:mulla on ilmennyt nukahtaessa sitä.. siis jotenkin kun on melkein nukahtanut ja hengitys muuttuu jotenkin kevyemmäksi (siis automaattisesti) niin se tuntuu siltä että en ghengittäis ollenkaan.. yleensä sitten keskityn siihen hengittämiseen jolloin se muuttuu entistä vaikemmaksi ja tulee sellainen olo että jos ei siihen keskity niin sitten lopettaa hengittämisen nukahtaessaan ja kuolee..
tunti kauaplla saatan olla hereillä öisin tuon takia, kun ei uskalla nukahtaa :ashamed:
Minäkin. Toissa yönä viimeks näin unta etten päässyt veden alta pintaan ja meinasin hukkua. Heräsin vetään henkee. Kamala tunne. :|Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:mä joskus oon herännyt siihen, että mä vedän henkee ihan niinkuin olisin ollut tukehtumassa..
voi se ollakkin, tai sitten tupakoinnista johtuvaa.. en tiiä.. ei kuitenkaan toistu joka ilta/yö ja joskus on päivisinkin jotenkin raskasta hengittääAlkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Paniikkikohtaukselta kuulostaa. Onko sulla pahasti stressiä tai muuten väsymystä?Alkuperäinen kirjoittaja Neith:mulla on ilmennyt nukahtaessa sitä.. siis jotenkin kun on melkein nukahtanut ja hengitys muuttuu jotenkin kevyemmäksi (siis automaattisesti) niin se tuntuu siltä että en ghengittäis ollenkaan.. yleensä sitten keskityn siihen hengittämiseen jolloin se muuttuu entistä vaikemmaksi ja tulee sellainen olo että jos ei siihen keskity niin sitten lopettaa hengittämisen nukahtaessaan ja kuolee..
tunti kauaplla saatan olla hereillä öisin tuon takia, kun ei uskalla nukahtaa :ashamed:
on inhottava tunne todella :/ heijastuukohan se hapenotto vaikeus uniin niin että näkee tollasta unta tai jotain...mulla ollut samantapaisia unia.Alkuperäinen kirjoittaja LilyOfTheValley:Minäkin. Toissa yönä viimeks näin unta etten päässyt veden alta pintaan ja meinasin hukkua. Heräsin vetään henkee. Kamala tunne. :|Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:mä joskus oon herännyt siihen, että mä vedän henkee ihan niinkuin olisin ollut tukehtumassa..
vai näkeeköhän noita unia sen takia kun unohtaa hengittaa unissaan?Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:on inhottava tunne todella :/ heijastuukohan se hapenotto vaikeus uniin niin että näkee tollasta unta tai jotain...mulla ollut samantapaisia unia.Alkuperäinen kirjoittaja LilyOfTheValley:Minäkin. Toissa yönä viimeks näin unta etten päässyt veden alta pintaan ja meinasin hukkua. Heräsin vetään henkee. Kamala tunne. :|Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:mä joskus oon herännyt siihen, että mä vedän henkee ihan niinkuin olisin ollut tukehtumassa..
Mullakin ehkä näin. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja LilyOfTheValley:Mullakin sitä. Muut asiat on joskus niin tärkeitä, että unohtuu hengittäminen.
niin, sitä mä tarkoitin. taisin selittää vähän tökeröstiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:vai näkeeköhän noita unia sen takia kun unohtaa hengittaa unissaan?Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:on inhottava tunne todella :/ heijastuukohan se hapenotto vaikeus uniin niin että näkee tollasta unta tai jotain...mulla ollut samantapaisia unia.Alkuperäinen kirjoittaja LilyOfTheValley:Minäkin. Toissa yönä viimeks näin unta etten päässyt veden alta pintaan ja meinasin hukkua. Heräsin vetään henkee. Kamala tunne. :|Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:mä joskus oon herännyt siihen, että mä vedän henkee ihan niinkuin olisin ollut tukehtumassa..
Jos mä otan ryhdikkään asennon, niin keuhkot tuntuvat tosi raskailta, ja mulle tulee huono olo. Mulla on pienet ja huonot keuhkot.Alkuperäinen kirjoittaja Katri:Hengitys liian pinnallista..
Parempi ryhti ja kevyempi ruoka varmaan auttaa
Huoneeseen raitista ilmaa, tuuletukset muistaa.. että on happea sisätiloissa enemmän
Enpä ole ajatellut noin. Olen ajatellut, että ne unet aiheuttaa sen. Vähän loogisempaa kyllä noin kuin sinä selitit. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:on inhottava tunne todella :/ heijastuukohan se hapenotto vaikeus uniin niin että näkee tollasta unta tai jotain...mulla ollut samantapaisia unia.Alkuperäinen kirjoittaja LilyOfTheValley:Minäkin. Toissa yönä viimeks näin unta etten päässyt veden alta pintaan ja meinasin hukkua. Heräsin vetään henkee. Kamala tunne. :|Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:mä joskus oon herännyt siihen, että mä vedän henkee ihan niinkuin olisin ollut tukehtumassa..