Unista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Usein ainakin noissa unikirjoissa merkitykset on aivan päinvastaisia. Eli saattaa olla että sulla tämä tuleva synnytys on aivan naurettavan helppo.

Mä näen itse usein unia, joista koen että ne olis jollain tapaa merkityksillisiä. Jälkeenpäin tulee sitten todettua että ihan alitajunnan puppua oli taas kyseessä.

Ei ees unessa nähnyt lottonumerot pitäneet paikkaansa, näin siis unta oikeista numeroista, lottosin sen rivin ja siinä rivissä ei ollut yhtään oikein :D

Joten ollos huoleti vain, unimaailma on hassu ja eriskummallinen.

Et sä siihen kuole. Sua taitaa pelottaa se synnytys jotenkin. Onks sul ollut jotenkin vaikeet synnytykset aijemmin? Sit toi kuolema synnytykseen vois tarkoittaa myös sitä, että sä itse jotenkin jätät jonkin elämänvaiheen taaksesi, tai joku osa susta jää pois tän uuden tulokkaan myötä.

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Usein ainakin noissa unikirjoissa merkitykset on aivan päinvastaisia. Eli saattaa olla että sulla tämä tuleva synnytys on aivan naurettavan helppo.

Mä näen itse usein unia, joista koen että ne olis jollain tapaa merkityksillisiä. Jälkeenpäin tulee sitten todettua että ihan alitajunnan puppua oli taas kyseessä.

Ei ees unessa nähnyt lottonumerot pitäneet paikkaansa, näin siis unta oikeista numeroista, lottosin sen rivin ja siinä rivissä ei ollut yhtään oikein :D

Joten ollos huoleti vain, unimaailma on hassu ja eriskummallinen.

Kiitos Turkilmas!

no unissaan voi tippua vaikka lentokoneesta, maahanmätkähtämisen jälkeen pyykii pölyt naamasta ja jatkaa matkaa. kuulemma näin, kun en ite kattele unia, siis en niitä muista nähneeni. :D

..uni, jonka olisin halunnut unohtaa. Heräsin muutama yö sitten omaan tuskaisaan huutooni. Huusin, koska pikku tyttöni oli kaapattu ja sain hänet mutkien kautta takaisin. Ja kun hän kertoi että häntä oli käytetty hyväksi, tämä mamma parahti huutamaan. Voitte uskoa, että olotila tuollaisen unen jälkeen ei ole ihan kaikkein toivotuin :'( :x
Taidan olla lukenut liikaa iltapäivälehtien nettisivuja. Maailmalla sattuneet kamalat asiat ovat saaneet minut nykyisin pois tolaltani. Minäkö herkkä :ashamed: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Et sä siihen kuole. Sua taitaa pelottaa se synnytys jotenkin. Onks sul ollut jotenkin vaikeet synnytykset aijemmin? Sit toi kuolema synnytykseen vois tarkoittaa myös sitä, että sä itse jotenkin jätät jonkin elämänvaiheen taaksesi, tai joku osa susta jää pois tän uuden tulokkaan myötä.

No oli tämä viimeisin synnytys vaikea..mies ei päässy synnytykseen mukaan. Oltiin sitten koko yö kätilön kanssa kahdestaan. Synnytyksen loppuosa oli raju ja nopea.

Alkuperäinen kirjoittaja Bonita:
..uni, jonka olisin halunnut unohtaa. Heräsin muutama yö sitten omaan tuskaisaan huutooni. Huusin, koska pikku tyttöni oli kaapattu ja sain hänet mutkien kautta takaisin. Ja kun hän kertoi että häntä oli käytetty hyväksi, tämä mamma parahti huutamaan. Voitte uskoa, että olotila tuollaisen unen jälkeen ei ole ihan kaikkein toivotuin :'( :x
Taidan olla lukenut liikaa iltapäivälehtien nettisivuja. Maailmalla sattuneet kamalat asiat ovat saaneet minut nykyisin pois tolaltani. Minäkö herkkä :ashamed: :whistle:

Muhun on kans vaikuttanut tosi vahvasti noi jutut. Itselläni on kolme pientä tyttöä. Onneksi en oo sentään unia nähnyt. Mulle kävi kerran semmoin juttu, että olin lastenvaunujenkaa päivällä liikenteessä, kun ahdistelija tuli kimppuuni. Sen jälkeen mietin pitkän aikaa, että mitä pikku vauvalleni olis käynyt, jos en olis päässyt karkuun.

Bonita kirjoitti kanssa kauheen unen minkä oli nähnyt. Varmaan nämä otsikot lehdissäkin saa ihmiset herkimmiksi. Ja voi sitten tapahtumat tulla uniinkin.

Itse en ole onneksi noin kauheita unia nähnyt, mutta oli tuo synnytykseen kuoleminenkin paha. Inhottava olo siitä unesta tuli ja on jäänyt vähän kaivelemaan miksi sellaisen unen näin. Mutta tuhapa sitä on miettiä, eteenpäin vaan..

Yhteistyössä