M
mamma
Vieras
Näin unta, että kuolen seuraavaan synnytykseen. En ole ikinä nähnyt enneunia. Jouku ääni sen siinä minulle sanoi. Nyt oon raskaana...mitenkähän mulle käy?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Usein ainakin noissa unikirjoissa merkitykset on aivan päinvastaisia. Eli saattaa olla että sulla tämä tuleva synnytys on aivan naurettavan helppo.
Mä näen itse usein unia, joista koen että ne olis jollain tapaa merkityksillisiä. Jälkeenpäin tulee sitten todettua että ihan alitajunnan puppua oli taas kyseessä.
Ei ees unessa nähnyt lottonumerot pitäneet paikkaansa, näin siis unta oikeista numeroista, lottosin sen rivin ja siinä rivissä ei ollut yhtään oikein![]()
Joten ollos huoleti vain, unimaailma on hassu ja eriskummallinen.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Et sä siihen kuole. Sua taitaa pelottaa se synnytys jotenkin. Onks sul ollut jotenkin vaikeet synnytykset aijemmin? Sit toi kuolema synnytykseen vois tarkoittaa myös sitä, että sä itse jotenkin jätät jonkin elämänvaiheen taaksesi, tai joku osa susta jää pois tän uuden tulokkaan myötä.
Alkuperäinen kirjoittaja Bonita:..uni, jonka olisin halunnut unohtaa. Heräsin muutama yö sitten omaan tuskaisaan huutooni. Huusin, koska pikku tyttöni oli kaapattu ja sain hänet mutkien kautta takaisin. Ja kun hän kertoi että häntä oli käytetty hyväksi, tämä mamma parahti huutamaan. Voitte uskoa, että olotila tuollaisen unen jälkeen ei ole ihan kaikkein toivotuin :'( :x
Taidan olla lukenut liikaa iltapäivälehtien nettisivuja. Maailmalla sattuneet kamalat asiat ovat saaneet minut nykyisin pois tolaltani. Minäkö herkkä :ashamed:![]()