Unista vaellusta

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Mie olen sitte yön aikana käveleskelly unissaan oikein urakalla. :xmas:

Alkuyöstä mies oli havahtunu siihen että olin menny makkarista ulos, oli aatellu että lähin vessaan tms, oli aikansa ootellu ja lähteny sitte kattomaan, olin istunu portailla silmät kiinni. Nukkunu. Se oli kantanu minut takas sänkyyn.

Kuulema tunti oli menny ja olin taas lähteny, mies oli lähteny heti perään ja seuraamaan mitä teen, siltäki varalta etten tipu portaita alas. Olin pitäny lujasti kaiteesta kiinni ja menny alakertaan ja istunu sinne portaitten alapäähän, kattonu miestä ja naurahtanu ja pistäny silmät kiinni. :D Ja taas se oli minut vieny makkariin takas. Siitä muistan jotaki, ko kysyinki siltä mihin se on minua kesken yön kuskaamassa.

Aamuyöstä muistanki nähneeni unta että kävelin kaupungilla ja etin kioskia. Eikä se ollu siellä missä yleensä, etin ja etin. Veli sano että olen keittiössä haahuillu ja aukonu kaappeja. Unessa lopulta löysinki sen kioskin ja todellisuudessa se kai oli jääkaappi koska heräsin siihen että olin jääkaapilla. :laugh:

Sen jälkeen en oo uskaltanu nukkua ees, ja arvatkaa vaan olenko päivän naurunaihe täällä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja KattiMatikainen:
Et ole ainoa:) Nyt kun on lapsilla rauhallisemmat yöt niin minä vaeltelen sitte itse. Viimeyönä viimeksi.

Saa nähä koska sitä oikiasti pääsee hengestään, se on yks kaunis yö ko tosiaan vierii vaan portaat alas. Vaikkaki mulla on kyllä satumainen tuuri aina matkassa. Elän vieläki. :D

Unitutkija joskus sanoi mulle, että tosi harvoin käy unissakävelijälle normaali kodissa mitään vahinkoja. Onnettomuuksia aiheutuu nimenomaan kulkureiteille laitetuista esteistä aiheutuen.

Yhteistyössä