Unista tietäjät (tulkitsijat)...näin kamalaa unta, mitä voisi tarkoittaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minna"

Vieras
minulla on 3lasta, aviomies ja muutenkin kaikki asiat hyvin :)

Näin unt aettäminull atodettiin aivokasvain ja jouduin leikkaukseen joka kesti 39.5h ja minun selviämis mahdollisuudet oli 50/50.
Oli karmaisevaa kun unessa hyvästelinkaikki läheiset, oman mieheni ja lapseni kun en tiennyt selviänkö leikkauksesta vai en, tunnen vieläkin sen tuskan sisälläni mikä unessa oli ja sen itkun mitä itkin :(

Mitä tämä voi tarkoittaa?

Heräsin siihen kun viimeisen kerran halasin miestäni, itkin ja sitten vannotin mieheni äidille että sen pitää auttaa miestäni pitämään huolta meidän lapsista...

kammottava uni, vieläkin sattuu sydämeen :(

Mä näin kanssa ihan kauheaa unta. Olin jossain pihalla ja nojasin sellaiseen betoniporsaaseen ja juttelin jonkun tuntemattoman mihen kanssa. Siinä vieressä oli terassi missä oli mies ja nainen ja nainen allekirjoitti jotain papereita. Tunnistin naisen meidän kylän yhdeksi ihmiseksi joka on noin muistaakseni 43v. Kysyin tältä miheltä kenen kanssa juttelin,että mitä nuo oikein allekirjoittava niin mies vastasi,että tämän naisen mies oli kuollut eilisessä risteyskolarissa ja hänellä oli kyydissä lapsi joka oli kuollut myös, siis tämän naisen poika. Itse aloin itkemään heti ja kerroin miehelle,että tunnistan sen naisen ja siksi tuntuu niin pahalle,että hän onminun enetinen luokkakaveri vaikka sitä ei oikeasti ollutkaan. En tiesä miksi valehtelin miehelle, ilmeisesti jotenkin häpesin itsekmistäni ja lievensin sitä että olisi läheisempi tämä nainen kun ollaan oltu smalla luokalla. Nainen lähti tummanharmaalla autolla ajamaan ja ihmettelin miehelle että mitenvoi hän ollakkaan noin tyyni eikä itse. Mies vastasi minulle että onhan hänen pakko vain jaksaa elää elämäänsä eteen päin, hoitaakoti ja toiset lapset. Ei hänellä ole aikaa surra.

Eipä ollut mukava uni ei. Niin ja anteksi heti nyt kirjoitus virheeni, en jaksa alkaa korjailemaan.

ei siis ole ollut yhtään unien tulkitsijaa paikalla...

en ole sanonut että uskon uniin, mutta nyt olisi kiva tietää mitä uni voisi tarkoittaa, oli niin karmiva :(

Yhteistyössä