Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2006 klo 13:53 vieras kirjoitti:Meidän lapsi oli myös n.1v3kk, kun pidimme unikoulua tai minusta paremminkin "huudatuskoulua". Olin ennen vastaan sitä, että lapsi itkee tai paremminkin huutaa itsensä uneen. Mutta nukuttamisesta tuli jo niin hankala juttu (iltojen painajainen), että oli pakko pitää unikoulua. Meillä lapsi laitettiin omaan sänkyyn ja itse makasimme vierellä ja silitimme häntä (mutta omasta sängystä ei nostettu pois). Lapsi kyllä huusi muutaman illan itsensä uneen, mutta sitten varmaankin ymmärsi, ettei häntä nosteta sängystään pois vaikka kuinka huutaa.
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2006 klo 10:20 Maruska84 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2006 klo 13:53 vieras kirjoitti:Meidän lapsi oli myös n.1v3kk, kun pidimme unikoulua tai minusta paremminkin "huudatuskoulua". Olin ennen vastaan sitä, että lapsi itkee tai paremminkin huutaa itsensä uneen. Mutta nukuttamisesta tuli jo niin hankala juttu (iltojen painajainen), että oli pakko pitää unikoulua. Meillä lapsi laitettiin omaan sänkyyn ja itse makasimme vierellä ja silitimme häntä (mutta omasta sängystä ei nostettu pois). Lapsi kyllä huusi muutaman illan itsensä uneen, mutta sitten varmaankin ymmärsi, ettei häntä nosteta sängystään pois vaikka kuinka huutaa.
kuinka kauan meni et lapsi oppis nukahtamaan ilman huutoa??
kuinka kauan yleensä huusi putkeen....
nyt kokeillaan tuota"tassuhoitoa" ens ja jos se ei auta, jätän pojun sänkyyn vaa...