unien tulkitsijat...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minna"

Vieras
näin viime yönä ihan ihme unta, osaisko joku sanoa mitä tämä voisi tarkoittaa vai onko vaan jotain alitajunnan tepposia....

Unessa: Olin yht´äkkiä laihtunut ihan hirveesti: 2viikossa 10kg, hiuksia oli alkanut lähteä eli kaljuunnuin ja olin ihan varma että minull aon syöpä jolle ei voida tehdä mitään, sitä itkin ja sukulaiset lohdutti, heräsin juuri kun olin menossa tutkimuksiin....

pari kk sitten näin unen jossa mull aoli aivokasvain ja olin menossa leikkaukseen ja hyvästelin lapset ja mieheni, mulla oli unessa 50/50 mahikset ja silloinkin heräsin juuri kun olin leikkausalissa ja mieheni käveli huoneesta pois....

Vaikea tuota on selittää kun ei tiedä mitään elämäntilanteestasi ja päiväaikaisesta kokemuksista. Varmasti itse osaat parhaiten miettiä mistä voisi johtua. Itse näen stressaantuneena usein unia joissa terveyteni jotenkin heikkenee. Minulla yleensä tippuvat hampaat, luultavasti siksi että minulla on useita reikiä ja ressaan siitä hoidanko hampaitani tarpeeksi, sitten kun muutenkin ressaan jotain niin se ilmenee hammasunina.

Yhteistyössä