Unien tulkinta apua!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
:laugh: vai ottaa ne kuolleetkkin yhteyttä ja viestejä laittelevat .
ei oo mulle ainakaan yhtäkään tekstiviestiä tullu , eikä y-viestiä tänne palstallekkaan :laugh:

sä vetelet taas ihan päättömiä... :whistle:

mut se on vähän niinkun mun virka täällä :xmas:

niin, onhan tää palstaki kyllä välillä päätön
a065.gif

ja mihis sitä kadottiin kesken kaupankäyntien tässä yks ilta?

|O |O |O |O |O

Mitäs tää ku monesti nähnyt unta mis mun paras ystävä on hän kuoli 4vuotta sitten ja unessa aina kehoittaa seuraaman häntä ja mä lähen perään ja päädyn hänen perässää mitä ihmeellisimpiin maailmoihin sit se ystävä häviää. Mut se sanoo et sillä on hyvä olla ja tuu säkin.
Sit eilen luin syanidista ni omenan siemenissä on pikkusen jokaisessa sitä syanidia. Niit joutuu rouskuttaa 100-300 et on tappava annos karvasmanteleita joutuu popsimaan sen 60. Ja en tiennyt et pellavan siemenissäkin on sitä. Aprikoosissa on ja monis muis hedelmis

Ja lapsillla noi siemenmäärät oli pienemmät eli 6-10 karvasmantelii ja pienempi määrä omenansiemenii. Ni kerroin sit tytölle ku sil ollu niit mahakipui. Mulle oli uutta et omenan siemenissä oli tollasta vai voiko pitää paikkansa? Ite en kyl syö kotaan asti ja en muista hirveemmin syönneeni omenan siemenii sylkässy ne pois. Siin uutises toki oli et ne pitää pureskella ja jos kokonaisena ni ei tuu mitään. Eiköhän se siellä sula ja imeydy myöskin? Mut kait ne voi antaa selittämätöntä mahakipua olla edes yksivaihtoehto.